slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

فروش عمده پارتی باکس انزو

فروش محصولات پارتی باکس انزو با بهترین کیفیت

در چند سال گذشته شاهد این مورد بودیم که بلندگو های قدیمی و همینطور ضبط صوت ها جای خودشان را به اسپیکر ها با برند و مدل های مختلف بلوتوثی داده اند. ما در پرشین گلف با ارائه پارتی باکس انزو بصورت عمده، می‌خواهیم تجربه ایی لذت بخش را برای شما در میهمانی ها و یا مراسم مختلف رقم بزنیم. از سری خدمات ما فروش عمده پارتی باکس انزو است که با نازل ترین قیمت ارائه می گردد. نکته مهمی که باید در هنگام خرید از فروشنده عمده پارتی باکس انزو در نظر داشته باشید این است که از فروشنده ای خرید کنید که ترجیحا نماینده یا وارد کننده آن برند باشد که این ویژگی را می توانید با پرشین گلف داشته باشید.

فروش عمده پارتی باکس انزو

همه محصولات تک و عمده ENZO

مشاهده تمام محصولات پرشین گلف و فروش عمده پارتی باکس انزو

Iهدفون بلوتوثی گردنی برند ENET مدل HV730

هدفون بلوتوثی « HV-730» توسط شرکت ای نت«ENET» طراحی و روانه‌ی بازار شده است. این دستگاه به‌ صورت بی‌سیم و از

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518A

195,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518A: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518C

280,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518C: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518E

293,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518E: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518H

349,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518H: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آداپتور مودم برند ENZO 12V 1A

آداپتور مودم برند ENZO 12V 1A: آداپتور 12V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 12 ولت و

آداپتور مودم برند ENZO 5V 1A

آداپتور مودم برند ENZO 5V 1A: آداپتور 5V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 5 ولت و

آداپتور مودم برند ENZO 9V 1A

آداپتور مودم برند ENZO 9V 1A: آداپتور 9V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 9 ولت و

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 1A

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 1A: آداپتور 12V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 12

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 2A

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 2A: آداپتور 12V2A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 12

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 5V 2A

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 5V 2A: آداپتور 12V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 5

مراحل ثبت سفارش در در پرشین گلف

مراحل ثبت سفارش از بهترین وبسایت فروش عمده پارتی باکس انزو

مراحل ثبت سفارش محصولات در پرشین گلف
محصولات
online-support

برای خرید محصولات پارتی باکس انزو به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید

سایر محصولات پرشین گلف در کنار فروش عمده پارتی باکس انزو

به روزترین و با کیفیت ترین محصولات طرح فروش عمده پارتی باکس انزو را تنها در پرشین گلف خواهید یافت!

درباره تاریخچه پرشین گلف

آشنایی با تاریخچه پرشین گلف

شرکت پرشین گلف که وارد کننده محصولات انزو هستند و با فعالیت در زمینه فروش عمده پارتی باکس انزو و محصولات آئولا با بیش از 22 سال سابقه در زمینه واردات و توزیع ابتدا لوازم جانبی کامپیوتر و در ادامه آن لوازم جانبی کامپیوتر توانسته با معرفی و ارائه برندهایی چون ZEALOT ,KOLEER, AWEI, AULA ,ENZO سهم بسزایی را در ارایه محصولات با کیفیت در بازار ایران داشته باشد .در گام آخر نیز این شرکت اقدام به معرفی اسپیکر های پرقدرت انزو نمونده که با استقبال بی نظیر همکاران و مصرف کنندگان مواجهه گردید و این موجب سرافرازی و افتخار این مجموعه است.

شرکت پرشین گلف شرکتی باسابقه که در عرضه محصولات و لوازم کامپیوتر و موبایل و همچنین در زمینه “فروش عمده پارتی باکس انزو” فعالیت می کند. شرکت پرشین گلف خود را ملزم به ارائه محصولات با کیفیت اصل با قیمت مناسب و  تضمین ضمانت کالا می داند.

آشنایی با تاریخچه پرشین گلف

همه چیز درباره فروش عمده پارتی باکس انزو

اسپیکر های بلوتوثی چگونه کار می‌کنند؟

به طور کلی و با صرف نظر از تفاوت های اسپیکر های بلوتوثی مثل اندازه، وزن، توان خرجی و حتی شکل باید گفت همگی در یک مورد با هم مشترک هستند. طریقه نحوه اتصال تمام اسپیکر های بلوتوثی شکل همدیگر است و همه آن ها از فناوری بلوتوث بهرمند هستند. به همین منظور شرکت ما با فروش عمده پارتی باکس انزو سعی در سهولت و راحت تر شدن کار کردن شما با انواع اسپیکر های بی سیم ، سیم دار و غیر بلوتوثی است. برای اتصال به پارتی باکس بلوتوث انزو اولین کاری که لازم است انجام دهید معرفی یک دستگاه به اسپیکر است.

فناوری بلوتوث به کار رفته در گوشی هوشمندتان با اسپیکر پارتی باکس انزو اتصال برقرار می‌کند و شما را قادر خواهد ساخت که با پخش هر محتوایی درون گوشی خود که دارای صوت است صدا را از اسپیکر پارتی باکس انزو پخش کنید. پرشین گلف که نماینده فروش عمده پارتی باکس انزو است، به شما مشتری گرامی تضمین تجربه قوی ترین اتصال بلوتوثی را به شما می دهد.

چگونه پارتی باکس مناسب خود را انتخاب کنیم؟

قبل از هرچیزی باید بدانید توقع شما از فروش عمده پارتی باکس انزو به چه میزان است. به عنوان مثال باید از خودتان بپرسید این اسپیکر را برای چه مکان هایی و با چه تعداد جمعیت و همینطور فضایی می‌خواهید استفاده کنید و با توجه به آن یکی از اسپیکر های فروش عمده پارتی باکس انزو را خریداری کنید. همینطور مسئله مهم بعدی در انتخاب پارتی باکس قیمت آن ها است که باید با توجه به بودجه خود انتخاب خود را انجام دهید. البته این نکته هم در نظر داشته باشبد که شرکت پرشین گلف با ارائه عمده پارتی باکس انزو هم خرید را برای شما راحت تر کرده و هم محصولات با قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

پارتی باکس ها چه ویژگی هایی دارند

ما پارتی باکس ها را اقلب به عنوان اسپیکر بلوتوثی میشناسیم ،  و مهم ترین کاربرد این اسپیکر ها این است که در همه مهمانی ها و مناسبت ها میتوانند به کار شما بیایند شرکت پرشین گلف به عنوان نماینده فروش عمده پارتی باکس انزو به شما این اطمینان را میدهد، این دستگاه صوتی باکیفیت میتواند نیاز های شما را از بابت خرید و فروش عمده پارتی باکس انزو برطرف کند.

امروزه دیگر باند های قدیمی و دستگاه های صوتی جای خود را به محصولات جدید تر دادند.  مثل پارتی باکس ها. درواقع پارتی باکس ها سبک هستند و سایز و ابعاد مناسبی دارند ،  این ویژگی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید هر جایی که دلتون خواست چه سفر باشه یا مهمانی ها با خود حمل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های پارتی باکس ها کیفیت صدای آن و همچنین قابلیت نور پردازی آن میباشد. پارتی باکس ها با وجود اینکه ابعاد کوچکی دارند ، اما از کیفیت  صدای بالایی برخوردارند و بعلاوه این اسپیکر ها میتوانند نسبت به تمپو اهنگی که در حال پخش است نور پردازی کنند. پرشین گلف نماینده فروش پارتی باکس انزو تمامی ویژگی هایی که در بالا ذکر شده است را برای محصولات انزو تضمین می کند.

فروش عمده پارتی باکس انزو

نورپردازی پارتی باکس ها

پارتی باکس های انزو دارای  قابلیت نور پردازی های RGB و همچنین رقص نور میباشد. به این صورت که ال ای دی های تعبیه شده در پارتی باکس ها میتوانند همراه با تمپو موزیک و تغیر ریتم ، خود را همگام سازند و واکنش نشان دهند.

این LED ها به شدت کم مصرف بوده و از کیفیت بالایی برخوردار میباشند. با طرح فروش عمده پارتی باکس انزو، این نور پردازی ها میتواند در مهمانی و ها و مناسبت ها در خاموشی چراغ جلوه ویژه ای به محیط بدهد و انرژی و حس هیجان زیادی را به شما منتقل کند.

رنگ های موجود در این ال ای دی ها بسیار متنوع بوده و قابل تنظیم هستندو شما میتوانید بسته به شرایط و تم محیط رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. محصولات موجود در طرح فروش عمده پارتی باکس انزو، شرکت پرشین گلف این ویژگی را دارند.

نورپردازی

2 مدل از فروش عمده پارتی باکس انزو

شرکت انزو نیز با گذشت زمان و فروش عمده پارتی باکس انزو توانسته تا نمونه های بهتر و جدیدتری را تولید و عرضه کند ، که هر کدام از آن ها ویژگی  های منحصر به فردی دارند که میتوانند به افتخارات و عمکرد عالی این کمپانی بیافزایند، حال در ادامه با انواع پارتی باکس های انزو اشنا میشوید.

  1. اسپیکر ENZO party box 600
  2. اسپیکر ENZO party box 970
1.اسپیکر ENZO party box 600

 اولین پارتی باکس از برند انزو باتوجه به ویژگی های منحصربه فردی که دارد توانسته تا به خوبی عمل کند  و با فروش عمده پارتی باکس انزو منجر به  ادامه توسعه این سری از محصولات دیجیتالی و صوتی شود.

ویژگی ها :

  •  ظرفیت ۳۶۰۰mah
  • پشتیبانی از رادیو
  • پشتیبانی از USB
  • پشتیبانی از بلوتوث
  • دو خروجی میکروفن
  • رابط کاربری عالی
  • قابلیت تنظیم صدا
  • میکروفن

.اسپیکر ENZO party box 600

2.اسپیکر ENZO party box 970

پارتی باکس 970 یکی از موفق ترین و با کیفیت ترین مدل ها در طرح فروش عمده پارتی باکس انزو است که برای خانه و هر مهمانی میباشد. این محصول از قدرت صدایی بالا و فراگیری برخوردار می باشد. رقص نور RGB قابل تنظیم و دارای یک عدد میکروفن بلوتوثی میباشد.

  • پشتیبانی از رادیو
  • پشتیبانی یو اس بی و رم
  • رابط کاربری عالی
  • رقص نور قابل تنظیم
  • تنظیمات صدا
  • قابلیت bass boost
  • پشتیبانی از ساز های الکتریکی

اسپیکر ENZO party box 970

سخن پایانی راجع به فروش عمده پارتی باکس انزو

شرکت پرشین گلف به عنوان اولین ارائه دهنده طرح فروش عمده پارتی باکس انزو در ایران به شما محصولات انزو و به خصوص پارتی باکس آن را به شما پیشنهاد می دهد. همچنین از شما بازدید کننده محترم خواستاریم در صورتی که محتوای فروش عمده پارتی باکس انزو برای شما مفید واقع شده است، نظر خود را برای ما ارسال نمایید و آن را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول فروش عمده پارتی باکس انزو

پارتی باکس ها دستگاه های پخش صوت هستند که همانند اسپیکر ها عمل میکنند اما قوی تر.

پارتی باکس هایی که در طرح فروش عمده پارتی باکس انزو قرار داده شده اند، دارای ویژگی رقص نور ، کیفیت و پخش صدایی بالاتر و همچنین قابل حمل و شارژ هستند و میتوانند تا ساعت های زیادی بدون برق کار کار بکنند

طرح فروش عمده پارتی باکس انزو همچون رقیب  های خود دارای ویژگی های زیادی میباشند، مثل :قدرت صدای بالا ، نورپردازی و رقص نور همراه با تمپو موسیقی ، میکروفن ، قدرت باتری بالا و …

تیم پرشین گلف فروش عمده پارتی باکس انزو را هم بصورت آنلاین و هم بصورت حضوری ارائه می دهد.

سوالات متداول فروش عمده پارتی باکس انزو

برای اشتراک گذاری فروش عمده پارتی باکس انزو روی شبکه اجتماعی مدنظر کلیک نمایید.

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من