slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

فروش عمده awei

فروش "عمده محصولات awei" با بهترین قیمت

awei یک برند موفق در زمینه محصولات مالتی مدیا است که کار خود را در سال 1999 آغاز کرد و چند سال بعد در میان فروشندگان لوازم جانبی و همینطور مصرف کنندگانی که به دنبال لوازم جانبی کامپیوتر و همینطور هدفون و هنزفری بودند محبوب شد. این برند چینی محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه می‌دهد و خریداران از خرید محصولات awei رضایت دارند. ما در پرشین گلف با فروش عمده awei راهی آسان را برای افرادی که به دنبال کیفیت بالا با قیمت مناسب هستند فراهم کرده ایم.

خرید کافی میکس کیلویی

مراحل ثبت سفارش در پرشین گلف

مراحل ثبت سفارش از بهترین وبسایت فروش عمده awei

مراحل ثبت سفارش محصولات در پرشین گلف
محصولات

همه محصولات awei

مشاهده تمام محصولات پرشین گلف با خدمات ارائه عمده awei

Iهدفون بلوتوثی گردنی برند ENET مدل HV730

هدفون بلوتوثی « HV-730» توسط شرکت ای نت«ENET» طراحی و روانه‌ی بازار شده است. این دستگاه به‌ صورت بی‌سیم و از

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518A

195,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518A: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518C

280,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518C: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518E

293,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518E: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518H

349,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518H: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آداپتور مودم برند ENZO 12V 1A

آداپتور مودم برند ENZO 12V 1A: آداپتور 12V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 12 ولت و

آداپتور مودم برند ENZO 5V 1A

آداپتور مودم برند ENZO 5V 1A: آداپتور 5V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 5 ولت و

آداپتور مودم برند ENZO 9V 1A

آداپتور مودم برند ENZO 9V 1A: آداپتور 9V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 9 ولت و

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 1A

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 1A: آداپتور 12V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 12

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 2A

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 2A: آداپتور 12V2A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 12

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 5V 2A

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 5V 2A: آداپتور 12V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 5
مشاوره

در رابطه با فروش عمده awei به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاوران ما در ارتباط باشید

سایر محصولات پرشین گلف ، نمایندگی و وارد کننده محصولات awei

به روزترین و با کیفیت ترین محصولات awei را تنها در پرشین گلف خواهید یافت!

درباره تاریخچه پرشین گلف

آشنایی با تاریخچه پرشین گلف

شرکت پرشین گلف، با فروش عمده awei و وارد کننده محصولات انزو دارای بیش از 22 سال سابقه در زمینه واردات و توزیع ابتدا لوازم جانبی کامپیوتر و در ادامه آن لوازم جانبی کامپیوتر توانسته با معرفی و ارایه برندهایی چون : 

  1. ZEALOT
  2. KOLEER
  3. AWEI
  4. AULA
  5. ENZO

سهم بسزایی را در ارایه محصولات با کیفیت در بازار ایران داشته باشد .در گام آخر نیز این شرکت اقدام به معرفی اسپیکر های پرقدرت انزو نمونده که با استقبال بی نظیر همکاران و مصرف کنندگان مواجهه گردید و این موجب سرافرازی و افتخار این مجموعه است.

شرکت پرشین گلف شرکتی باسابقه که در عرضه محصولات و لوازم کامپیوتر و موبایل فعالیت می کند شرکت پرشین گلف خود را ملزم به ارائه محصولات با کیفیت اصل با قیمت مناسب و  تضمین ضمانت کالا می داند. ما با ارائه عمده محصولات awei در ایران راه را برای خرید شما هموار کرده است.

فروش عمده awei

همه چیز درباره محصولات و فروش عمده awei

تاریخچه برند awei

برند آوی که این روز ها بسیار شناخته شده است در سال 2010 میلادی و در کشور چین، شهر شنزن تاسیس شد. در همان آعاز هدف از راه اندازی این شرکت تولید لوازم جانبی تلفن همراه و کامپیوتر ها به صورت عمده و با کیفیت بود. کمپانی Shenzen Yale Electrinics شرکت مادر برند آوی محسوب می‌شود. آوی توانست در سال 2012 گواهینامه ایزو 9001 را دریافت کند و در همان سال اسپانسر فینال بازی های والیبال در آسیا شد و به همین علت نام خود را بر سر زبان کاربران دنیا انداخت. مدیران ارشد این شرکت که اصالتی کره ای دارند در همان ابتدا تصمیم گرفتند فرهنگ اصلی کره جنوبی را با مینیمال بودن محصولات اروپایی ادغام کرده و محصولات شرکت خود را با این ایده طراحی و روانه بازار کند. شرکت پرشین تک با فروش عمده awei در ایران راه را برای خرید شما هموار کرده است. برای خرید محصولات awei حتما به فروشگاه اینترنتی پرشین گلف سر بزنید!

تاریخچه برند awei​

برند آوی چه محصولاتی ارائه می‌کند؟

از عمده ترین دلایل پیشرفت، ارائه عمده awei و معروف شدن این شرکت چینی را می‌توان به ایده های نو در طراحی محصولات و تولید محصولات خلاقانه و فروش عمده awei در چند سال گذشته دانست. یکی دیگر از دلایل موفقیت برند آوی تلفیق کردن موسیقی و مد و همینطور بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا دانست. این برند تا کنون بیش از 130 نوع محصول روانه بازار کرده و به نام تجاری خود ثبت کرده است. و شرکت پرشین گلف، با فروش و ارائه عمده awei سابقه خوبی در بازار ایران دارد. تولیدات شرکت آوی شامل محصولات زیر است:

  • هدفون
  • شارژر 
  • هدست بلوتوث
  • کابل شارژ 
  • هنزفری های بی سیم

معرفی محصول ایرفون بلوتوث AWEI T10C:
این هدفون کاملا بی سیم بوده و از طراحی ارگونومیک مانند برندهای صوتی بالا بهره می برد. نقاط مثبت فروش شامل قاب بیرونی ضد پاشش، کنترل‌های کاربر حساس به لمس و حذف نویز است. AWEI T10C دارای یک اتصال بی سیم بلوتوث V5.0 است که در هر دستگاه دارای بلوتوث کار می کند. یک قاب باتری قابل شارژ 300 میلی آمپر ساعتی شارژ سریع (1 ساعت) را تضمین می کند و هدفون حدود 2.5 ساعت دوام می آورد. و شما می توانید این محصول را در طرح ارائه عمده awei شرکت پرشین گلف بخرید.

هدفون بلوتوث AWEI T10C:
ایرفون بلوتوث AWEI T10C رنگ مشکی دارد و از پلاستیک با نوک گوش سیلیکونی ساخته شده است. طول هر هدفون 4.0 سانتی متر و وزن هر هدفون 4G است.             

و شما می توانید با اطمینان خاطر این محصول و مشابه آن را در طرح ارائه عمده awei شرکت پرشین گلف بخرید.برند آوی چه محصولاتی ارائه می‌کند؟شارژ کردن:

برای شارژ این هدفون، باید هدفون را با رعایت موقعیت صحیح گوشی چپ/راست در جعبه باتری قرار دهید
و هدفون به طور خودکار شارژ خواه شد.
شارژ حدود یک ساعت طول می کشد و می توانید چندین بار گوشی را شارژ کنید تا زمانی که نیاز به شارژ مجدد جعبه باتری داشته باشید، این کار از طریق یک پورت Micro USB در پشت جعبه انجام می شود. به سادگی از کابل Micro USB (که طول آن 32.0 سانتی متر است) استفاده کنید و آن را با استفاده از هر منبع تغذیه 5 ولت DC روشن کنید. برای مشاهده نشانگر میزان باقیمانده باتری جعبه باتری، کافی است هدفون را داخل گوشی قرار دهید و چراغ سبز LED از 1 به 4 روشن شود. در طرح ارائه عمده awei همه محصولات شارژ قابل قبولی نگه می دارند.

جفت شدن و راه اندازی:

برای جفت کردن هدفون بلوتوث AWEI T10C، باید مطمئن شوید که دستگاه شما راه‌اندازی شده و آماده پذیرش دستگاه‌های بلوتوث است. به سادگی در دستگاه خود جستجو کنید و با گزینه “AWEI T10C” جفت کنید، هر دو هدفون با دستگاه شما جفت می شود. هنگامی که هر بار که آنها را از قاب باتری جدا می‌کنید، این عمل تکمیل شد، به طور خودکار برای شما جفت می‌شوند. پس از جفت شدن، همه چیز آماده و آماده گوش دادن به موسیقی خود هستید این محصول را از طرح ارائه عمده awei بخرید.

حسگر لمسی AWEI T10C:
هدفون بلوتوث AWEI T10C حساس به لمس است، به این معنی که شما می توانید انتخاب آهنگ را روی خود هدفون کنترل کنید. اما آن‌ها بیش از حد حساس هستند. برای مکث یا پخش موسیقی یک بار لمس کنید، برای پاسخ به تماس (هنگام تماس ورودی) یک بار لمس کنید، برای رد تماس تلفنی را برای 2 ثانیه لمس کنید و نگه دارید، برای پایان دادن به تماس 1 ثانیه لمس کنید. برای افزایشیا کاهش صدا لمس کنید و فشار دهید، برای رد شدن یا بازگشت به آهنگ موسیقی دو ضربه سریع بزنید.
کیفیت صدا:
صدای هدفون بلوتوث AWEI T10C خوب است، هیچ چیز خیلی خاصی نیست و چیزی که شما را غافلگیر کند. صدا مطمئناً نسبت به کیفیت صدا بیشتر احساس می شود. حذف نویز چیزی است که در صفحه محصول AWEI T10C آمازون تبلیغ می‌شود، اما صادقانه بگوییم اکثر هدفون‌ها می‌توانند به سادگی با تعویض نوک گوش به این ویژگی دست پیدا کنند. اکنون جداسازی نویز خوب است، شما همچنان می‌توانید صداهای پس‌زمینه ناخواسته را بشنوید و این برای من ناامیدکننده است، دوست دارم کاملاً در موسیقی خود غرق شوم، نمی‌خواهم صداهای پس‌زمینه حواس‌پرتی را بشنوم.

با خرید محصولات awei از بابت کیفیت محصولات خریداری شده خیالتان راحت می‌شود. همچنین ما با فروش عمده awei در راحت تر کردن این امر به شما کمک خواهیم کرد.

برند آوی چه محصولاتی ارائه می‌کند؟

هدفون بلوتوث بی‌سیم اسپورت Awei T8 TWS:
هدفون بلوتوث بی سیم مینیاتوری جدید AWEI T8 – خریدی فوق العاده از عاشقان موسیقی، هدیه ای خوب برای یک عزیز، انتخابی عالی برای هرکسی که تحت هیچ شرایطی نمی خواهد از موسیقی جدا شود. هدفون بلوتوث بی سیم مینیاتوری AWEI T8 را می توانید از شرکت پرشین گلف که در بازار ایران با فروش عمده awei سابقه درخشانی دارد تهیه کنید.
هدفون بلوتوث بی‌سیم مینیاتوری AWEI T8 همراه با شارژر با اندازه‌های 102×38 میلی‌متر عرضه می‌شود. وزن این شارژر 69 گرم است. و وزن خود هدفون هر کدام فقط 5 گرم است! ارتفاع آنها 29 میلی متر، قطر 16 میلی متر است. تا زمانی که از هدفون استفاده نمی کنید، نمی توانید به موسیقی گوش دهید و بلندگوهای کوچک را در شارژر قرار دهید و در جیب خود حمل کنید. شاید راه حل فشرده تری برای گوش دادن به موسیقی در بازار مدرن امروزی وجود نداشته باشد. و شرکت پرشین گلف تنوع محصولات بشدت بالایی به علت فروش عمده awei دارد.
وقتی در مورد هدفون های بلوتوث بی سیم مینیاتوری صحبت می کنیم، این سوال اصلی است. و مدل AWEI T8 نیز در اینجا خارج از رقابت است. سازنده قول می دهد با یک بار شارژ باتری 1000 دقیقه به موسیقی گوش دهید. هدفون های با شارژ کامل 1.5-2 ساعت کار می کنند. پس از تخلیه 50 میلی آمپر در ساعت دستگاه، می توانید ظرف 15 دقیقه آنها را شارژ کنید و دوباره به موسیقی گوش دهید. ظرفیت باتری 700 میلی آمپر ساعت است، بنابراین شما نمی توانید کمتر از 7 چرخه از این قبیل را انجام دهید، بنابراین به 1000 دقیقه خودکار می رسد.
احتمالاً نیازی به گوش دادن به موسیقی برای 1000 دقیقه (18 ساعت) نخواهید داشت. اما چنین ظرفیت باتری بالایی را نباید از دست داد. و به همین دلیل است که توسعه دهندگان امکان استفاده از شارژ را به عنوان یک پاور بانک کوچک فراهم کرده اند. فقط گوشی یا دستگاه دیگر خود را وصل کنید و آن را شارژ کنید! 100٪ تلفن هوشمند را شارژ نمی کند، اکنون میانگین ظرفیت باتری گوشی های هوشمند 3-4 هزار میلی آمپر ساعت است که برای “پر کردن” 20-30٪ انرژی در یک تلفن تخلیه شده همیشه امکان پذیر است.
و شرکت پرشین گلف با ارائه عمده awei و سابقه درخشانی که در بازار ایران دارد این محصولات را به شما معرفی و ارائه می کند.

برند آوی چه محصولاتی ارائه می‌کند؟

بررسی هدفون های بی سیم Awei T6C و Awei T10C

دو هدفون بی سیم از برند چینی Awei T10C و Awei T6C را که شرکت پرشین گلف فروش عمده آن را بر عهده دارد بررسی کنیم. هر دو با توجه به سبک های مربوط به خود تفاوت هایی دارند. 6 ساختار جمع و جورتری دارد، در حالی که 10 شبیه ایرپادهای اپل است.
T10C
ایده در اینجا این است که یک محصول اقتصادی Awei بدون به خطر انداختن عملکرد باشد. هم کیس و هم کپسول ها از پلاستیک بسیار ساده هستند، بدون قطعات درخشان یا هیچ چیز دیگری، و این یک چیز خوب است.
من ارگونومی را دوست دارم، زیرا زمان زیادی از من نگرفت تا بفهمم بهترین تناسب آنها چه چبز هایی است. برای استفاده در هنگام راه رفتن مناسب هستند، اما شاید در هنگام دویدن نه. من می توانستم ساعت ها با آنها موسیقی گوش کنم و هیچ دردی احساس نمی کردم. این محصول در حالت فروش عمده awei صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

برای کیفیت صدا، من به آنها 7.9 از 10 امتیاز می دهم. صدا گرم است، یعنی فرکانس های پایین بیشتر نشان داده می شوند.
عمر باتری قابل قبول است. در استفاده من، آنها حدود 3 ساعت و 40 دقیقه گوش دادن مداوم را پشتیبانی کردند و کیس توانست 4 بار آنها را شارژ کند. نکته قابل توجه واقعی این است که قاب برای شارژ بی سیم فعال است، یک ویژگی خوب برای محصولی مانند این همچنین، پایداری سیگنال خوب بود زیرا من افت صدا را تجربه نکردم.

من متوجه شدم که محدوده بلوتوث فقط متوسط است. ما در اینجا بلوتوث 5.O داریم، این خوب است، اما سیگنال معمولاً در کمتر از 10 متر شروع به از بین رفتن می کند. در استفاده روزمره بیشتر مردم را آزار نمی دهد، اما به هر حال می خواستم به آن اشاره کنم.
علاوه بر این، آنها دارای کنترل های لمسی برای هر فرمان هستند: رد شدن از آهنگ ها، تغییر صدا و پاسخ دادن به تماس ها.
و شما برای خرید و فروش عمده awei با اطمینان خاطر می توانید از پرشین گلف خرید کنید.
T6C
یک مدل کوچکتر که دارای بدنه مشابه است، هرچند جمع و جورتر. به جای کنترل های لمسی، این یکی دکمه های فیزیکی را در هر کپسول می آورد که من شخصا آن را ترجیح می دهم. اینها مهر و موم بهتری نسبت به T10C دارند، بنابراین حذف نویز غیرفعال قوی تری دارند.
مشخصات صدای T6C چیزی است که من را متحیر کرده است. من در نهایت این هدفون های خوب را برای گوش دادن به پادکست ها در خیابان ها پیدا کردم، زیرا تون های میانی یک مزیت برای این استفاده هستند، و کپسول ها نیز در گوش من محکم می شوند.
آنها عمر باتری مشابهی دارند و حدود 3 ساعت و 20 دقیقه گوش دادن مداوم را دوام می آورند. و بله، آنها همچنین با شارژ بی سیم سازگار هستند.
هر دو هدفون ضد تعریق و پاشش آب هستند، بنابراین اگر به خوبی برای شما مناسب باشند، می‌توانید در حین دویدن یا بیشتر از آنها استفاده کنید.
و شرکت پرشین گلف علاوه بر “فروش عمده awei”، واردکننده محصولات انزو نیز می باشد.

ویژگی های یک هدفون با کیفیت

درایورهای هدفون
این یک جنبه بسیار مهم است، اگر نه یکی از مهمترین آنها، هنگام انتخاب هدست. درایور هدست عنصری است که سیگنال های الکتریکی، صوتی را منتقل می کند و آنها را به امواج صوتی قابل شنیدن برای شنونده تبدیل می کند. به طور کلی در نظر گرفته می شود که هر چه قطر درایور بزرگتر باشد، کیفیت صدای تولید شده بهتر است. و شما می توانید این ویژگی را در محصولات موجود در فروش عمده awei شرکت پرشین گلف ببینید.

حساسیت، فشار صدا
در حالت ایده آل، هدفون ها با حساسیت صوتی خوب ساخته می شوند. توانایی هدفون برای تشخیص صدا، حتی در کوچکترین تغییر ولوم حساسیت صوتی هدفون است. این اصطلاح توسط سازندگان با فشار صدا به جای هم استفاده می شود. از آنها برای نشان دادن صدای بلند بودن هدفون استفاده می شود.

مقاومت الکتریکی
بیشتر هدفون ها بر اساس الکترومغناطیس کار می کنند. بنابراین مهم است که بدانید مقاومت الکتریکی چیست و چگونه بر کیفیت صدا و نوع هدفونی که می خواهید بخرید تأثیر می گذارد. مقاومت الکتریکی هر هدفون بر حسب اهم اندازه گیری می شود و قدرت هدفون را تحت تأثیر قرار می دهد، زیرا هرچه مقاومت بالاتر باشد، قدرت بیشتری برای تغذیه هدفون مصرف می شود پس یک هدفون با کیفیت باید مقاومت الکتریکی بالا و مناسبی داشته باشد که محصولات موجود در طرح فروش عمده awei این ویژگی را دارند.

ویژگی های یک هدفون با کیفیت

 

پاسخ فرکانس
پاسخ فرکانس اصطلاحی است که برای نشان دادن محدوده فرکانس های صوتی که هدفون می تواند تولید کند استفاده می شود. پاسخ فرکانس معمولاً بر حسب هرتز اندازه‌گیری می‌شود، که عدد بالاتر نشان‌دهنده فرکانس‌هایی است که نت‌های بلند تولید می‌کند و عدد پایین‌تر نشان‌دهنده میزان بیس تولید شده. اکثر هدفون ها دارای فرکانس اعلام شده ای هستند که با فرکانس شنوایی انسان مطابقت دارد، که معمولا این فرکانس بین 20 تا 20000 هرتز می باشد.

اعوجاج هارمونیک کل (THD) و نویز
این مشخصه گاهی اوقات به THD و نویز تقسیم می شود. ویژگی های نویز معمولاً جداسازی نویز و یا حذف نویز است. در حالی که THD به میزان اعوجاج اشاره دارد، فاکتورهای نویز به میزان نویزی که هدفون می تواند در خود جای دهد یا از آن جلوگیری کند، اشاره دارد. THD نشان دهنده اعوجاج صدا است، معمولاً زمانی که هدفون با صدای بلند استفاده می شود.
هدفون ها به طور کلی صدا را از طریق ارتعاشات دیافراگم بلندگو تولید می کنند. با این حال، در ولوم های بالا، دیافراگم ممکن است به اندازه کافی ارتعاش سریع نداشته باشد، که منجر به اعوجاج صدا می شود. اعوجاج هارمونیک کل اغلب به صورت درصد بیان می شود. هرچه THD کمتر باشد، کیفیت هدفون بهتر است. اکثر هدفون ها دارای THD 1٪ یا حتی کمتر برای محصولات سطح بالا هستند.

نتیجه گیری پایانی

محصولات کمپانی awei از کیفیت بالایی برخوردار است و پرشین گلف با واردات و فروش عمده awei شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و کیفیت بالای آن را تجربه کنید.

سوالات متداول

این ایرفون با هربار شارژ شدن زمان تقریبی 3 الی 4 ساعت روشن می ماند و با توجه به همراه بودن جعبه شارژ در طول روز می توانید 3 دفعه شارژ کنید که زمان شارژ شدن ایرفون زمان تقریبی 1 ساعت می باشد.

خیر برای جفت شدن این هدفون با بلوتوث گوشی هیچ مشکلی ندارد اما در بعضی اوقات ممکن است بلوتوث گوشی نتواند عملیات جفت سازی را به درستی انجام دهد که پس از چند دقیقه دیگر اقدام به جفت سازی بلوتوث انجام دهید این مشکل حل می شود.

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را به اشتراک بگذار…

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من