slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

وارد کننده محصولات انزو

وارد کننده محصولات انزو با مناسب ترین قیمت 1401

محصولات انزو جزو محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات در آسیا و خصوصا خاورمیانه هستند که با تولید و به فروش رساندن محصولات بسیاری اعم از : انواع کیبورد و ماوس، انواع اسپیکر، انواع پارتی باکس عمده و انواع کابل و … توانسته اند بازار را تا حد بسیار زیادی در دست بگیرند. از این رو شرکت پرشین گلف تصمیم گرفت که وارد کننده محصولات انزو بشود تا بتواند این محصولات را هرچه راحت تر و سریع تر به دست هم میهنان عزیزمان برساند. از سری محصولات ما فروش عمده پارتی باکس انزو است که ارائه عمده این پارتی باکس ها در بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در حال انجام است. پرشین گلف توانسته است با وارد کردن با کیفیت ترین محصولات انزو به یکی از بهترین وارد کننده محصولات enzo تبدیل شود. هرچند که لازم به ذکر است شرکت پرشین گلف در کارنامه 22 ساله خود سابقه همکاری با دیگر برند های معروف و محبوب جهان را نیز داشته است.

وارد کننده محصولات انزو

محصولات ENZO در فروشگاه پرشین گلف

مشاهده تمام محصولات پرشین گلف، بهترین وارد کننده محصولات enzo

Iهدفون بلوتوثی گردنی برند ENET مدل HV730

هدفون بلوتوثی « HV-730» توسط شرکت ای نت«ENET» طراحی و روانه‌ی بازار شده است. این دستگاه به‌ صورت بی‌سیم و از

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518A

195,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518A: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518C

280,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518C: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518E

293,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518E: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آچار شبکه برند TP LINK مدل 518H

349,000 تومان
آچار شبکه برند TP LINK مدل 518H: آچار سوکت زن شبکه ابزاری است از نظر ظاهری شبیه انبر دست ولی

آداپتور مودم برند ENZO 12V 1A

آداپتور مودم برند ENZO 12V 1A: آداپتور 12V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 12 ولت و

آداپتور مودم برند ENZO 5V 1A

آداپتور مودم برند ENZO 5V 1A: آداپتور 5V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 5 ولت و

آداپتور مودم برند ENZO 9V 1A

آداپتور مودم برند ENZO 9V 1A: آداپتور 9V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 9 ولت و

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 1A

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 1A: آداپتور 12V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 12

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 2A

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 12V 2A: آداپتور 12V2A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 12

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 5V 2A

آداپتور مودم درجه 1 برند ENZO 5V 2A: آداپتور 12V1A ساخته شده توسط انزو میباشد. که با ولتاژ خروجی 5
مشاوره

برای خرید محصولات انزو به مشاوره نیاز دارید؟

مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد

سایر محصولات پرشین گلف ، نمایندگی و وارد کننده محصولات انزو

به روزترین و با کیفیت ترین محصولات ENZO را تنها در پرشین گلف خواهید یافت!

درباره تاریخچه پرشین گلف

آشنایی با تاریخچه پرشین گلف

شرکت پرشین گلف، وارد کننده محصولات ENZO و آئولا با بیش از 22 سال سابقه در زمینه واردات و توزیع ابتدا لوازم جانبی کامپیوتر و در ادامه آن لوازم جانبی کامپیوتر توانسته با معرفی و ارایه برندهایی چون ZEALOT ,KOLEER, AWEI, AULA ,ENZO سهم بسزایی را در ارایه محصولات با کیفیت در بازار ایران داشته باشد .در گام آخر نیز این شرکت اقدام به معرفی اسپیکر های پرقدرت انزو نمونده که با استقبال بی نظیر همکاران و مصرف کنندگان مواجهه گردید و این موجب سرافرازی و افتخار این مجموعه است.

شرکت پرشین گلف شرکتی باسابقه که در عرضه محصولات و لوازم کامپیوتر و موبایل فعالیت می کند شرکت پرشین گلف به عنوان بزرگ ترین وارد کننده محصولات انزو خود را ملزم به ارائه محصولات با کیفیت اصل با قیمت مناسب و  تضمین ضمانت کالا می داند.

آشنایی با تاریخچه پرشین گلف

همه چیز درباره وارد کننده محصولات انزو

مزایای استفاده از محصولات enzo

استفاده از محصولات انزو که شرکت پرشین گلف یکی از وارد کننده محصولات انزو  است شامل مزایای زیادی است از جمله: کیفیت بالای محصولات آن و همچنین قیمت محصولات enzo که مقرون به صرفه است. همانطور که حتما می دانید کیفیت در لوازم برقی و الکترونیکی مسئله ای بسیار مهم است و استفاده از محصولات برقی بی کیفیت می تواند شما را بسیار نا امید کند. کیفیت یکی از چندین و چند دلیلی است که پرشین گلف را به یکی از بهترین وارد کننده محصولات enzo بدل کرده است. و اما انزو صرفا محصولات برقی تولید نمی کند و محصولاتی از جمله ساعت های بسیار شیک نیز تولید می کند که همواره مورد توجه افراد بسیاری قراره گرفته اند و یکی دیگر از دلایلی است که پرشین گلف تصمیم به تبدیل شدن به یکی از بهترین وارد کننده محصولات انزو گرفته است. اگر به دنبال خرید محصولات انزو هستید فروشگاه اینترنتی پرشین گلف مطمئن ترین انتخاب شما خواهد بود.

تاریخچه برند انزو

شرکت انزو برای اولین بار در سال 2010 و در کشور چین تاسیس شد. این شرکت از ابتدای تاسیس خود به تولید لوازم برقی با کیفیت پرداخت و در حال حاضر محصولات بسیار زیادی اعم از سشوار، ساعت اتو مو ، ماشین اصلاح و … تولید می کند و به فروش می رساند. پس از گذشت مدت زمان نه چندان زیادی پس از تاسیس این شرکت توانست در بازار های جهانی به خصوص بازار آسیا و خاورمیانه محصولات خود را به فروش برساند و سود هنگفتی کند. این شرکت که محصولات خود را با برند ENZO وارد بازار کرده است با استفاده از شعار با خوشحالی به دیگران کمک کنید توانسته شهرت نسبتا زیادی برای شرکت و محصولات خوبش رقم بزند.همین باعث شد تعداد وارد کننده محصولات انزو زیاد شود. پرشین گلف مفتخر است که به عنوان یکی از بزرگترین وارد کننده محصولات ENZO، جهت ارائه تقریبا تمام محصولات این شرکت به شما همراهان عزیز به مسیر خود ادامه دهد. پارتی باکس های انزو هم از بهترین و زیبا ترین محصولات برند انزو هستند و محبوبیت زیادی بین خریداران پیدا کرده اند.و ما فروش عمده پارتی باکس انزو را بر عهده داریم در صورت تمایل می توانید به صفحه ی آن برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید

تاریخچه برند انزو

برند انزو چه محصولاتی را ارائه میکند ؟

شرکت انزو امروزه به عنوان یکی از فعالین برتر در حوزه محصولات الکتریکی ، برقی  بوده با توجه به پیشرفت چشمگیری که در این سال ها داشته توانسته تا مجموعه محصولات خود را گسترش دهد و بتواند تولیدات خود را با بهترین کیفیت ممکن روانه بازار کند.

محصولات الکترونیکی و دیجیتالی enzo از معروف ترین محصولات شرکت هستند که شامل محصولاتی همچون :

  1. کیبورد
  2. ماوس
  3. ،هدست
  4. ،هندزفری
  5. صندلی های اداری
  6. صندلی های گیمینگ 

 از محصولات برند انزو می باشند. برند انزو از معروف ترین برند های تولید اسپیکر می باشد،اسپیکر های enzo از بهترین بلندگو ها بهره می برند و بهترین کیفیت صدا را دارند محصولات انزو به خاطر کیفیت بالایی که دارند مدت زمان زیادی برای شما کار می کنند و کمتر کسی بوده که از کارایی و طول عمر محصولات انزو ناراضی باشد.محصولات دیجیتالی و الکترونیکی انزو از محبوب ترین محصولات شرکت است که اکثر وارد کننده enzo از این محصولات استقبال کرده اند.

برند انزو چه محصولاتی را ارائه میکند ؟

محصولات الکترونیکی انزو

اسپیکر انزوموس انزو
کی برد انزوپارتی باکس انزو

همانطور که در مطالب بالا گفته شد که شرکت انزو در زمینه ها متفاوتی فعالیت میکند و تولیدات خود را گسترش میدهد که این موضوع بسیار برای افراد “وارد کننده محصولات انزو” بسیار مهم است ، حال یکی از مهم ترین این محصولات بخش قطعات و لوازم الکترونیکی اعم از کیبرد و ماوس ، ام پی تری پلیر، کابل و رابط، فن لپ تاپ و… میباشد.که برای ارددر ادامه بعضی از محصولات الکترونیکی انزو را به شما معرفی می کنیم تا با آشنایی بیشتری برای خرید آن اقدام کنید.

ماوس های بیسیم انزو

وارد کننده محصولات enzo قطعا جنس نامناسب از انزو وارد نمی کند موس های بی سیم انزو از بهترین محصولات انزو هستند که تمام افراد وارد کننده محصولات enzo از ان استقبال می کنند موس های بی سیم انزو از طراحی بسیار جذابی بهره برده اند این موس ها از طریق وایرلس و با دانگل مخصوصی که دارند به سیستم مورد نظر متصل می شوند،دانگل های این موس تا برد 10 متر را پشتیبانی می کنند و از فرکانس 2.4GH بهره می برند.

اسپیکر های انزو

 شرکت انزو جذاب ترین اسپیکر های دنیا را تولید می کند و از نظر طراحی اسپیکر در دنیا معروف است وارد کننده محصولات enzo اسپیکر های زیادی برای فروش وارد می کند زیرا متقضیان این محصول زیاد است.اسپیکر های انزو برای مکان های بزرگ و وسیع طراحی شده است به همین دلیل توان خروجی صدای بالا و با کیفیتی را دارد که مخاطب را مجذوب خودش می کند.اسپیکر انزو از یک باتری لیتیومی ساخته شده است که حدودا 20 ساعت برای پخش موسیقی کار می کند.شارژ شدن کامل این اسپیکر تقریبا 3 الی 4 ساعت طول می کشد و با توجه به این که باتری آن تا 20 ساعت کار می کند 3 ساعت زمان شارژ بسیار مناسب است.متصل شدن به اسپیکر هم از طریق بلوتوث و هم از طریق انواع کابل و رم امکان پذیر است.اگر به دنبال یک اسپیکر زیبا و در عین حال با کیفیت می پردید اسپیکر های انزو را شدیدا به شما پیشنهاد می کنیم.وارد کننده محصولات انزو توجه زیادی به محصولات اسپیکر و ماوس آن دارد زیرا از بهترین محصولات شرکت انزو است و رقابت خاصی بین وارد کننده محصولات انزو ایجاد کرده است.

کیبرد های انزو

کیبرد انزو هم از محصولات با کیفیت شرکت انزو است که وارد کننده محصولات انزو از آن استقبال کرده است این کیبرد ها از کلید های نرم و بی صدا ساخته شده است که برای تایپ حرفه ای مناسب است همچنین از کلید های مولتی مدیا(میانبر) بهره می برد که باعث می شود کار شما سریع تر پیش برود.

پارتی باکس های انزو

شرکت انزو اخیرا از جدید ترین محصول خود با عنوان پارتی باکس رونمایی کرد، پارتی باکس ها دستگاه های پخش صوت قابل حملی میباشند که امروزه بین افراد طرفرداران زیادی پیدا کرده است.

  • پارتی باکس ها  به دلیل راحتی و ویژگی هایی که دارند امروزه به شدت کاربردی و مورد استفاده قرار گرفته است. شما به راحتی میتوانید از این دستگاه در مهمانی ها و مناسبت ها و در سفر و حتی برای اجرا ها ، میتوانید از این محصول استفاده کنید
  • پارتی باکس های انزو دارای بیس و کیفیت صدای بالایی میباشند و با وجود قدرت پخش بالایی که دارند به راحتی هر یک از آن ها میتواند محدوده زیادی از محیط را پوشش دهد. اما ویژگی ها این محصول فقط به اینجا ختم نمیشود ، پیشنهاد میکنم برای اطلاع از قیمت و جزئیات این محصول حتما به صفحه فروش عمده پارتی باکس انزو یه سر بزنید
  • حال ما با تجربه ای که در زمینه وارد کننده محصولات انزو داریم به شما این تضمین را می دهیم که پارتی باکس های انزو میتواند بستر یه جشن و شادی را برای شما فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من