slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

blog

انواع اسپیکر های انزو کدامند ؟

انزو یکی از شرکت های بسیار موفق و معروف در زمینه تولید وسایلی مانند اسپیکر است. مدت زیادی می گذرد که “انواع اسپیکرهای انزو” در ایران به فروش می رسید و این برند طرفداران زیادی دارد. قابلیت ها و ویژگی های بالای این برند باعث شده تا همیشه به تعداد طرفداران آن افزوده شود.

ما در این مقاله می خواهیم مهم ترین محصولات این برند را با شما بررسی کنیم و ببینیم چه ویژگی ها و نکاتی دارند. به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با انواع اسپیکرهای انزو و ویژگی های آنها تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

انواع اسپیکر های انزو کدامند ؟
فروش عمده پارتی باکس انزو
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
پرشین گلف

برسی اسپیکر های انزو

در اولین بخش از این مقاله می خواهیم با شما انواع اسپیکرهای انزو را بررسی کنیم. در شرکت تاکنون اسپیکرهای زیادی ساخته است که از کیفیت بالایی برخوردار اند اما در ادامه شما فقط مدل هایی را خواهید دید که نسبت قیمت و ویژگی های اسپیکر کاملا به صرفه باشد. به شما پیشنهاد می کنیم که آشنایی با بهترین مدل های اسپیکر انزو ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

انواع اسپیکر های انزو

1. انواع اسپیکرهای انزو: اسپیکر انزو مدل SL_115

اولین مدل اسپیکر از برند انزو که می خواهیم با شما بررسی کنیم، اسپیکر انزو مدل SL_115 است. این اسپیکر یکی از باکیفیت ترین اسپیکرهای ساخته شده توسط شرکت انزو است و قابلیت ها و همچنین ویژگی های بسیار زیادی دارد.

یکی از رقبای انزو نیر برند آوی میباشد که با فروش عمده awei محصولاتی ازجمله هدست ، هندزفری بی سیم و … که از لحاظ ارائه کیفیت و قدرت دست کمی از انزو ندارد.

اگر خواسته باشیم درباره اتصال به این اسپیکر صحبت کنیم باید بگوییم که تنها راه اتصال به این اسپیکر، سیم رابط است. نسبت سینگال به نویز در این محصول نیز 58 دسیبل است که تقریبا می توان گفت کیفیت پایینی برای صدای خروجی است.

این اسپیکر در رنگ های سفید و مشکی ارائه شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه تان هرکدام را خریداری کنید. وزن این اسپیکر 500 گرم است و این مقدار وزن بسیار پایین می باشد و شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید.

از دیگر شاخص های مهم در این دستگاه می توان به توان خروجی و فرکانس پاسخ گویی اشاره کرد که در این اسپیکر، توان خروجی 6 وات و فرکانس پاسخ گویی از 80 تا 20000 هرتز می باشد. با توجه به قیمت، این یک مورد مناسب برای کسانی است که قصد هزینه کردن زیاد را ندارند.

قابل ذکر است که پارتی باکس های انزو همچون انواع اسپیکر های انزو از کیفیت و قدرت بالایی بهره مند است و این شرکت توانسته تا با فروش عمده پارتی باکس انزو نظر عموم را به خود جلب کند و باعث پیشرفت این برند چینی شود.

2. انواع اسپیکرهای انزو: اسپیکر انزو مدل E1100

اسپیکر انزو مدل E1100 نیز یکی از بهترین محصولاتی است که تابحال این شرکت تولید کرده است که توسط وارد کننده محصولات انزو، اکنو در کشور ما نیز به فروش می رسد. ابتدا می خواهیم ابعاد این اسپیکر را با شما بررسی کنیم.

ابعاد این اسپیکر 850*320*360 میلی متر است. این اسپیکر کاملا قابل حمل است اما وزن تقریبا بالایی دارد. وزن این اسپیکر 4 کیلو 500 گرم است. این اسپیکر علاوه بر اتصال با سیم، قابلیت اتصال بی سیم نیز دارد. همچنین این اسپیکر از حافظه داخلی های 64 گیگ نیز پشتیبانی می کند.

توان خروجی این اسپیکر 1000 وات است و این یعنی شما می توانید صدای بسیار بلندتری را تجربه کنید. 100 متر برد این بلندگو است و شما می تواند در این فاصله صدا را بدون هیچ مشکلی با کیفیت اصلی پخش کنید.

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل اسپیکر، 3 یا 4 ساعت است و سپس می تواند 20 ساعت کار کند. شما با خرید این اسپیکر، آپشن هایی مانند میکروفون وایرلس دریافت می کنید. البته کابل شارژ و همچنین ریموت کنترل جزء وسایلی هستند که شما دریافت خواهید کرد.

رابط هایی که شما می توانید با استفاده از آنها به این اسپیکر وصل بشوید عبارت اند از: بلوتوث، میکرو USB، جک 3.5 میلی متری و دانگل USB . ناگفته نماند که منبع انرژی این اسپیکر نیز باتری است و شما باید برای هر بار استفاده آن را شارژ کرده باشید..

3. انواع اسپیکرهای انزو: اسپیکر انزو مدل SL_102

سومین اسپیکر از برند انزو، اسپیکر مدل SL_102 است. این اسپیکر وزن پایینی حدود 653 گرم دارد و شما می توانید به راحتی همه جا از آن استفاده کنید. البته تنها راه اتصال به این اسپیکر با سیم است و از قابلیت هایی مانند بلوتوث و دانگل و… پشتیبانی نمی کند.

اگر خواسته باشیم قیمت و قابلیت های این اسپیکر را با هم مقایسه کنیم، می توان گفت که این اسپیکر مورد خوبی برای خرید است و شما می توانید با توجه به قیمت پایین، از قابلیت های مختلف این اسپیکر استفاده کنید.

هر ساله محصولات متفاوتی از این برند توسط وارد کننده های مختلفی مانند وارد کننده محصولات آئولا و یا وارد کننده enzo وارد ایران می شود و شما می توانید با توجه به ویژگی ها و قیمت هر کدام، بهترین مورد را انتخاب کرده و خرید کنید. البته قطعا برندهای خوب قیمت های پایینی ندارند اما همچنان موارد خوبی در هر برند پیدا می شود.

کلام پایانی درباره انواع اسپیکرهای انزو

این مقاله درباره انواع اسپیکرهای انزو بود و شما مدل های مختلفی را از این برند محبوب شناختید و به طور کامل نقد و بررسی آنها را دیدید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بوده اید کمال تشکر و قدردانی را داریم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من