slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

blog

آشنایی و بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا Aula

ماوس ها همیشه بخش مهمی از کار یک گیمر هستند. تمام حرکات در بازی به وسیله ماوس انجام می شود و همین باعث شده تا اهمیت این وسیله جانبی، بالا باشد. خرید ماوس گیمینگ نیازمند تجربه است زیرا نکات زیادی درمورد ماوس های گیمینگ وجود دارد که باید در موقع خرید به آنها توجه کنید.

ما در این مقاله می خواهیم دو تا از بهترین ماوس های گیمینگ را بررسی کنیم. در ادامه با بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا Aula روبرو خواهید شد. این دو ماوس کیفیت بالایی دارند و پیشنهادهای خوبی برای خرید هستند. با ما همراه باشید تا به طور کامل به این دو ماوس و ویژگی های آنها آشنا شوید.

آشنایی و بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا Aula
مشاهده محصولات آئولا
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
پرشین گلف

بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا Aula

در اولین بخش از این مقاله به سراغ بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا Aula می رویم. این دو ماوس، ماوس آئولا S11 و ماوس آئولا S20 است. این دو ماوس در بین محصولات شرکت آئولا که توسط وارد کننده محصولات آئولا وارد ایران می شوند، بهترین کیفیت را دارند.

هر ماوس باید در بعضی از شاخص ها، کیفیت بالایی داشته باشد. برای مثال در یک ماوس، مهم ترین شاخص را می توان وزن، ابعاد، نوع اتصال، ویژگی های ظاهری و… دانست. ما نیز می خواهیم این ویژگی ها را برای هر یک از این دو ماوس در ادامه بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

همچنین درصورتی که دنبال محصولاتی با برندهای معتبر دیگر هستید می توانید از صفحاتی همچون فروش عمده awei آن ها را مشاهده نمایید.

ماوس آئولا مدل S20

ماوس آئولا مدل S20 یکی بهترین ماوس های گیمینگی است که اکنون در بازار لوازم جانبی کامپیوتر وجود دارد. این ماوس دارای استانداردهای مورد نیاز است و ویژگی های زیادی دارد. برای بررسی این ماوس گیمینگ همراه ما باشید.

بررسی ابعاد ماوس آئولا مدل S20

ابعاد در یک ماوس گیمینگ بسیار مهم است زیرا باید به صورتی باشد که در زیر دست کاملا جا شود و بتوان آن را به راحتی حرکت داد. ابعاد اشتباه می تواند شما را با مشکلات زیادی ایجاد کند.

ابعاد این ماوس گیمینگ کاملا استاندارد است. 139*77*115 ابعاد این ماوس هستند. این ابعاد کاملا زیر دست جای می گیرند و شما به راحتی می توانید از ماوس استفاده کنید.

ماوس آئولا S20

بررسی وزن ماوس آئولا S20

در مقایسه با ماوس هایی که توسط وارد کننده محصولات انزو و آئولا وارد بازار می شود، این ماوس گیمینگ، وزن  بسیار پایینی دارد. وزن زیاد ماوس باعث می شود تا شما نتوانید به درستی با ماوس کار کنید.

وزن این ماوس، 135 گرم است. این یک وزن معمولی به حساب می آید. نه آنقدر زیاد است که حرکت برایتان سخت شود و نه آنقدر کم است که با یک اشاره، حرکت زیادی کند.

بررسی نوع اتصال ماوس آئولا S20

بهترین اتصال در ماوس های گیمینگ به صورت سیمی است. شاید برایتان جالب باشد اما ماوس های که اتصال بی سیم هستند، در انجام فرمان ها تاخیر چند صدم ثانیه دارند و در بسیاری از بازی ها این تاخیر بسیار مهم است.

اما تاخیر در انجام فرمان در ماوس هایی که از سیم برای اتصال استفاده می شود، حداقل ترین میزان ممکن است. برای همین بیشتر گیمرها از ماوس گیمینگ آئولا S20 استفاده می کنند.

ماوس آئولا مدل S11

ماوس آئولا مدل S11 نیز از زیباترین ماوس هایی است که توسط وارد کننده محصولات آئولا ، به بازار عرضه می شود. شاید بهترین ویژگی این ماوس، زیبایی ظاهری ن باشد. نورپردازی که در این ماوس استفاده شده است، باعث ایجاد ظاهر بسیار زیبایی شده است.

بررسی ابعاد ماوس آئولا مدل S11

در بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا Aula متوجه خواهید شد که ابعاد این دو ماوس با یکدیگر متفاوت است. ابعاد استفاده شده برای ساخت ماوس آئولا S11 به صورت 123*42*63  است. این ابعاد نیز جزء ابعاد استاندارد برای ماوس های گیمینگ است.

بررسی وزن ماوس Aula S11

در مقایسه و بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا از نظر وزن، ماوس آئولا S11 وزن کمتری دارد. این ماوس با داشتن 81 گرم وزن، باعث می شود تا شما بتوانید حرکت روان و راحتی داشته باشید. اگر عادت به ماوس های سنگین دارید، ما به شما ماوس S20 را پیشنهاد می کنیم اما برای تهیه یک ماوس سبک، ماوس S11 آئولا، بهتر است.

بررسی نوع اتصال ماوس S11:

نوع اتصال در بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا Aula، یکسان است. به عبارتی دیگر، ماوس گیمینگ آئولا S11 نیز از اتصال سیمی استفاده می کند که رابطه این سیم به صورت USB است.

شاید طول کابل نیز برایتان اهمیت داشته باشد اما نگران کوتاه بودن کابل این ماوس نباشد. کابل ماوس گیمینگ آئولا تقریبا 1.5 متر است و شما می توانید از هر فاصله استانداردی، ماوس را وصل کنید.

نوع اتصال آئولا S11

کلام پایانی درباره بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا Aula

این مقاله برای بررسی دو ماوس گیمینگ از آئولا Aula ارائه شد. شما می توانید با توجه با ویژگی های هرکدام از این ماوس ها، یکی از آنها را برای استفاده خریداری کنید. هر دو آنها کیفیت بالایی دارند و شما از خریدتان پشیمان نخواهید شد. امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد. از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بوده اید کمال تشکر و قدردانی را داریم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من