slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

blog

بهترین اسپیکر های بلوتوثی کدامند ؟

شاید برای تعداد بسیار زیادی از شما کاربران، داشتن اسپیکرهای بلوتوثی بسیار مهم و ضروری باشد و قصد خرید اسپیکرها بلوتوثی را داشته باشید. به همین دلیل باید برای دریافت اطلاعات بیشتر و داشتن یک خرید درست، نکات زیادی درباره اسپیکرهای بلوتوثی یاد بگیرید.

ما در این مقاله می خواهیم به شما ویژگی های بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و همچنین بهترین برندها در این محصول را بررسی کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم که برای دریافت اطلاعات بیشتر، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین اسپیکر های بلوتوثی
فروش عمده پارتی باکس انزو
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
پرشین گلف

ویژگی ها و نکات مربوط به بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

در دنیای مدرن امروزی که مشاهده میکنید با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی علاقه مردم و همچنین دسترسی آن ها به این محصولات دیجیتالی سرگرم کننده بیشتر می شود اما همچنان هنوز که هنوزه بحث کیفیت و قیمت در میان میباشد که ایا محصولی که من قصد تهیه آن را دارم ایا میتواند من را نسبت به هزینه ای که میکنم راضی کند؟

نکات مهمی در هنگام خرید وجود دارد که شما باید به آنها توجه کنید. شما باید اطلاعات کامل درمورد ویژگی ها و نکات مربوط به بهترین اسپیکرهای بلوتوثی داشته باشید و در هنگام خرید آنها را به یکدیگر مقایسه کنید. در این مقاله به هر نکته ای که در موقع خرید حائز اهمیت باشد اشاره کرده ایم. به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

میزان برد اسپیکر بلوتوثی

اولین نکته که درمورد اسپیکرهای بلوتوثی وجود دارد، میزان برد پاسخ گویی دستگاه است. یعنی شما باید به این توجه کنید که تا چه مسافتی می خواهید از اسپیکر استفاده کنید. سپس در هنگام خرید می توانید اسپیکر مورد نیاز خود را سریع تر پیدا کنید.

اگر اسپیکر برد کمی داشته باشد، شما با فاصله گرفتن از اسپیکر نمی توانید از آن استفاده کنید و این مشکل بزرگی است. پس سعی کنید اسپیکر بلوتوثی خریداری کنید که برد بالایی داشته باشد و شما بتوانید راحت از آن استفاده کنید.در این مورد برند انزو توانسته تا این قابلیت را در محصولات خود ایجاد کند و یکی از موفق ترین آن ها فروش عمده پارتی باکس انزو میباشد

توجه به نویز و سیگنال دستگاه

نویز و سیگنال دستگاه دو شاخص بسیار مهم در کیفیت صدای خروجی هستند. نویز باعث می شود تا صدای خروجی کیفیت بدی داشته باشد و سیگنال باعث می شود تا کیفیت صدای خروجی بهتر باشد. بنابراین نسبت سیگنال به نویز همیشه باید عددی بالا باشد.

این نسبت را دسیبل (DECIBEL) می گوید. مثلا نسبت سیگنال به نویز این اسپیکر بلوتوثی 200 دسیبل است. با این مشخصات یعنی سیگنال 200 دسیبل از نویز قوی تر است و در نتیجه شما صدای خروجی با کیفیت تری را دریافت خواهید کرد.

چک کردن بلوتوث های پشتیبانی شده توسط دستگاه

هر اسپیکر بلوتوثی، می تواند نسخه بلوتوث های مشخصی را پشتیبانی کند به همین دلیل قبل از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی باید به بلوتوث هایی که پشتیبانی دارند، دقت کنید. ممکن است بلوتوث دستگاه شما جزء بلوتوث های پشتیبان اسپیکر نباشد و شما در اتصال مشکلات زیادی داشته باشید بر خلاف برند آوی که با فروش عمده awei توانسته تا جایگاه ویژه ای در بازار داشته باشد.

اکنون “بهترین اسپیکرهای بلوتوثی”، تعداد بسیار زیادی از نسخه های بلوتوث را پشتیبانی می کنند و شما برای اتصال نگران نخواهید بود اما لازم است همیشه این مورد را چک کنید تا بعد از خرید اسپیکر، با مشکل روبرو نشوید.

مسئله مهم این است که برند های موفق زیادی وجود دارد که با محصولات خود به رشد و ارتقا محصولات دیجیتالی کمک کرده اند، مثال برند ائولا که شرکت های وارد کننده محصولات ائولا با تمرکز بر این مسئله که میتواند قدمی مفید در جهت ارائه و فروش محصولات با کیفیت باشد ، عمل بکنند.

توان خروجی اسپیکر بلوتوثی

در خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی، توجه به توان خروجی اسپیکر بسیار مهم است. می توان گفت که مهم ترین نکته در اسپیکرهای بلوتوثی، توان خروجی است. توان خروجی همان قدرت صدایی است که از اسپیکر خارج می شود.

به زبانی دیگر، هرچقدر که اسپیکر توان خروجی بالاتری داشته باشد، اسپیکر قادر است صدای بلندتری را خارج کند. معمولا از این اسپیکرها در فضاهای باز استفاده می شود به همین دلیل باید توان خروجی آنها بالا باشد.شرکت پرشین گلف نیز به عنوان واردکننده محصولات انزو در این مورد توجه زیادی به ارائه محصولات خود دارد زیرا که این مورد نیز یکی از مهم ترین نکات بهترین اسپیکرهای بلوتوثی است.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی کدامند؟

در این بخش از مقاله می خواهیم برندهای بهترین اسپیکرهای بلوتوثی را با شما بررسی کرده و قابلیت های هر کدام را بیان کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله را مطالعه کنید.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال

جی بی ال یکی از برندهای بسیار مطرح و حرفه ای در بحث اسپیکرهای بلوتوثی است. اسپیکر جی بی ال مدل charge 5 یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی این برند است. این اسپیکر قابل حمل است و یکی از مهم مزیت های آن، ضد آب بودن اسپیکر است.

البته این محصول قابلیت های زیادی دارد. برای مثال شما می توانید بوسیله باتری این اسپیکر، وسایل برقی دیگر مانند گوشی را شارژ کنید. معمولا این اسپیکرها قیمت بالایی دارند اما در مقابل، خدمات زیادی نیز ارائه می دهند.

اسپیکر بلوتوثی سونی

سونی نیز یکی از برندهای مشهور در ساخت وسایلی مانند تلویزیون، گوشی، اسپیکر و … است. اگر خواسته باشیم یکی از بهترین مدل های اسپیکر از برند سونی، مدل SRS_XB43 است. این اسپیکر قدرت خروجی بسیار بالایی دارد و همچنین می توانید از بیس عمیق آن لذت ببرید.

از قابلیت های بسیار جالب این اسپیکر این است که شما می توانید از قابلیت سه بعدی آن نیز استفاده کنید. قابلیت سه بعدی این اسپیکر به شما کمک می کند تا احساس کنید خواننده دارد به صورت زنده می خواند و این حس خیلی خوبی دارد.

البته وزن این اسپیکر کمی بالاتر از مورد قبلی است. در مورد اسپیکر جی بی ال، وزن 1 کیلو 500 گرم بود اما این اسپیکر وزنی حدود 3 کیلوگرم دارد. ناگفته نماند که باتری پر این اسپیکر می تواند حدود 10 ساعت موزیک پخش کند. بر 

کلام پایانی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

شما برای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی باید هزینه کنید و برای اینکه پولتان هدر نرود بهتر است که حتما اطلاعاتتان را در این زمینه کامل کنید. امیدوارم که با خواندن این مقاله اطلاعاتتان در این زمینه کامل شده باشد. از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بوده اید کمال تشکر و قدردانی را از شما کاربران گرامی داریم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من