slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

blog

آشنایی با بهترین مارک ماوس بی سیم و سیمی

آشنایی با بهترین مارک ماوس بی‌سیم و سیمی در زمان انتخاب و خرید به شما کمک زیادی می‌کند. این ابزار پرکاربرد، تاثیر زیادی بر سرعت عملکرد و دقت ما دارد. حتی دیده شده که بسیاری از افراد نمی‌توانند بدون استفاده از ماوس با کامپیوتر یا لپ تاپ خود کار کنند. فرقی نمی‌کند که از کامپیوتر برای بازی یا کسب درآمد استفاده کنید؛ در هر حال به ماوسی باکیفیت نیاز خواهید داشت. اگر به آشنایی بیشتر با بهترین مارک ماوس بی‌سیم و سیمی یا فروش عمده awei علاقه دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین مارک ماوس بی سیم و سیمی
مشاهده محصولات آئولا
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
پرشین گلف

بهترین مارک ماوس بی سیم و سیمی

بهترین مارک ماوس بی‌سیم و سیمی به نیازها و انتظارات شما از این محصول بستگی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از بهترین برندهای ماوس بی‌سیم آشنا کنیم. اگر به فروش عمده پارتی باکس انزو علاقه دارید، حتماً از وب سایت ما دیدن کنید.

بهترین مارک ماوس بی سیم

چند نمونه از بهترین ماوس های بی سیم و سیمی

RAZER PRO CLICK

از هر کسی که بپرسید برند ریزر را با نور RGB سبز رنگ و ماوس‌هایی سیاه به شما معرفی خواهد کرد. ما این بار می‌خواهیم به سراغ یکی از محصولات هنجارشکن این برند دوست‌داشتنی برویم. RAZER PRO CLICK بر خلاف دیگر محصولات مارک ریزر، رنگی سفید و خاکستری دارد. این ماوس بی‌سیم 106 گرم وزن داشته و از طریق بلوتوث و دانگل USB و با سیم به سیستم شما متصل خواهد شد. یک کیسه خاکستری در جعبه RAZER PRO CLICK وجود دارد که می‌توانید از آن در هنگام جابه‌جایی استفاده کنید. این ماوس جزو بهترین مارک ماوس بی سیم و سیمی هست و تاپ لیست این مقاله به شمار میرود.

به عنوان وارد کننده محصولات aula باید بگوییم که RAZER PRO CLICK در قسمت پایینی خود مکانی برای قرار دادن دانگل USB دارد. این محصول از 8 دکمه برخوردار است که می‌توانید آن‌ها را مطابق به میل خود برنامه‌ریزی کنید. در زیر اسکرول ماوس ریزر هم یک دکمه وجود دارد که مسئول تغییرDPI  ریزولیشن به شمار می‌رود.

RAZER PRO CLICK

 

اپل MAGIC MOUSE 2

می‌توان مجیک ماوس 2 را یک موفقیت چشمگیر دانست. اپل MAGIC MOUSE 2 نیز در دسته بهترین مارک ماوس بی سیمی و سیمی قرار دارد این محصول 99 گرم وزن داشته و از طراحی ظریف و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که مجیک ماوس 2 به صورت خودکار می‌تواند به لپ تاپ و کامپیوتر اپل متصل خواهد شد. این اتصال به طور معمول از طریق وایرلس یا بلوتوث اتفاق می‌یفتد.

پورت شارژ اپل MAGIC MOUSE 2در قسمت پایینی آن قرار گرفته و به همین دلیل نمی‌توان از آن در زمان شارژ استفاده کرد. خوشبختانه اپل با افزودن امکان شارژ سریع برای باتری لیتیومی، این نقص را به خوبی بر طرف کرده است. ما به عنوان وارد کننده محصولات آئولا خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم.

ماوس مایکروسافت ARC TOUCH

دقت بالای حسگر اپتیکال در کنار طراحی جذاب ماوس مایکروسافتARC TOUCH  سبب شده تا در این مطلب به معرفی آن بپردازیم. بدنه این محصول حالت‌پذیر بوده و می‌توان از آن در دو حالت خمیده و صاف استفاده کرد. از طرفی می‌توان از آرک تاچ با استفاده از باتری AAA  نیم قلم، به مدت 6 ماه استفاده نمود. بر خلاف دیگر محصولات بلوتوثی، این ماوس هیچگونه لگ و تاخیری ندارد؛ چرا که مایکروسافت از فناوری BLUE TRACKبرای تلفیق دقت حسگر اپتیکال و لیزری کمک گرفته است. تفاوتی ندارد که از سیستم عامل مک یا ویندوز استفاده کنید؛ چرا که ماوس مایکروسافت آرک تاچ با هر دوی آن‌ها سازگاری کامل دارد.

تنها دکمه‌های آرک تاچ، دکمه‌های چپ و راست و دو صفحه لمسی هستند که نقش اسکرول را بازی می‌کنند. شاید از نظر بعضی افراد این تعداد دکمه اندک باشد، اما باید گفت که کیفیت بالای ساخت آن‌ها به خوبی می‌تواند کم بودن دکمه‌ها از نظر تعداد را تحت پوشش قرار دهد. به عنوان وارد کننده محصولات enzo خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم.

ماوس مایکروسافت ARC TOUCH

بهترین مارک ماوس سیمی

برای انتخاب بهترین مارک ماوس بی سیم و سیمی، باید موارد بسیاری را مد نظر قرار داد. از آنجا که قدمت ماوس سیمی بیشتر از ماوس بی‌سیم است، قادر خواهیم بود تا چندین مورد از بهترین‌های این محصول را به شما معرفی کنیم؛ چرا که به عنوان وارد کننده محصولات انزو، تجربه زیادی در این زمینه داریم.

ماوس سیمی مایکروسافت Pro IntelliMouse

اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید، ما به شما ماوس سیمی مایکروسافت Pro IntelliMouse را پیشنهاد می‌کنیم. ارگونومیک این محصول بی‌نظیر است و هرگز در زمان استفاده از آن خسته نخواهید شد. کیفیت بدنه ماوس سیمی مایکروسافت بالا بوده و کاملاً مناسب استفاده طولانی مدت طراحی شده است. اگر از گره خوردن یا پارگی سیم ماوس‌های قبلی خود خسته شده‌اید، دیگر نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که کابل ماوس سیمی مایکروسافت Pro IntelliMouse مقاومت بالایی در برابر از این قبیل مشکلات دارد.

ماوس سیمی مایکروسافت Pro IntelliMouse از سنسورهای نوع PixArt بهره‌مند است که سرعت عملکرد شما را تا حد چشمگیری افزایش خواهند داد. اگر سرعت ماوس برای شما بسیار تند یا کند است قادر خواهید بود تا به سادگی با استفاده از کلید تنظیم DPI آن را تنظیم کنید. پاسخگویی کلیدهای این محصول با کم‌ترین لمس ممکن انجام می‌شود.

ماوس سیمی مایکروسافت Pro IntelliMouse

ماوس رپو مدل V18

بهترین مارک ماوس بی سیم و سیمی را می‌توانید در برند رپو پیدا کنید. محصولات این برند علاوه بر قیمتی منصفانه و به صرفه، از کیفیتی بینظیر هم برخوردار هستند. Rapoo V18 یک ماوس سیمی و ظاهری فوق‌العاده است که می‌تواند در انجام هر فعالیتی به شما کمک کند. وجود برخی برجستگی‌ها در کناره‌های این محصول سبب شده تا بخش عظیمی از فشار غیرضروری به دست وارد نشده و در هنگام استفاده دیرتر احساس خستگی کنید. به طور کلی پنج دکمه روی ماوس Rapoo V18 وجود دارد. 3 کلید اصلی و 2 کلیدBack و Forward برای انجام کارهای مختلف در اختیار شما خواهند بود.

سنسور قابل تنظیم VPRO به شما این اجازه را می‌دهد که روی تمام حکات ماوس کنترل کاملی داشته باشید. دقت این سنسور را می‌توان 2000 DPI در نظر گرفت؛ همچنین قادر هستید تا با کمک کلید تنظیم DPI، سرعت ماوس را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.

ماوس رپو مدل V18

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا اطلاعاتی در رابطه با “بهترین مارک ماوس بی سیم و سیمی” در اختیار شما قرار بگیرد. در صورت وجود هر گونه پرسش می‌توانید آن را با کارشناسان پرشین گلف در میان بگذارید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من