slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

blog

آشنایی با بهترین موس گیمینگ

موس یکی از اصلی ترین وسایل کامپیوتر و لپ تاپ است که حتما برای کار با این دو باید موس داشته باشید. موس انواع و برندهای مختلفی دارد که اگر می خواهید بهترین موس را تهیه کنید بهتر است که برندهای معروف تهیه کنید.

در این مقاله ما قرار است که درباره با بهترین موس گیمینگ با شما صحبت کنیم. همچنین می خواهیم به شما برندهای مختلفی معرفی کنیم که بهترین موس های گیمینگ را ارائه می دهند. پس اگر می خواهید با فروش عمده awei، وارد کننده محصولات آئولا، وارد کننده محصولات انزو آشنا شوید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید و با وب سایت ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با بهترین موس گیمینگ

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟
مشاهده محصولات آئولا
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
پرشین گلف

بهترین موس گیمینگ

یکی از متداول ترین سوالاتی که افراد از ما می پرسند این است که چه تفاوتی بین موس گیمینگ و موس معمولی وجود دارد؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوییم که یکی از مهم ترین تفاوت های بهترین موس گیمینگ و موس معمولی ظاهر موس می باشد.

موس های معمولی ظاهری ساده و بدون هیچ نور اضافی دارند. اما موس های گیمینگ نورهای رنگی زیادی در ظاهر خود دارد که شکل این موس ها را بسیار زیباتر کرده است.

داشتن کلیدهای اضافی یکی دیگر از تفاوت هایی است که بین موس گیمینگ و موس معمولی وجود دارد. موس های گیمینگ معمولی دو کلید برای رفت و برگشت در کناره خود دارند که کار را برای گیمر ها راحت تر می کند. برخی از موس های گیمینگ روی خود کلید اعداد 0 تا 9 را دارند که اگر در گیم نیاز بود که شخص عددی را وارد کند راحت تر این کار را انجام بدهد.

بهترین موس گیمینگ ابعاد بزرگ تری نسبت به موس های معمولی دارند. ابعاد بزرگ موس های گیمینگ به این دلیل است که هر چه موس بزرگ تر باشد بهتر درون دست جا گرفته و کار با آن راحت تر و سریع تر می شود.

طراحی برخی موس های گیمینگ نیز با موس های معمولی کاملا فرق می کند. شما تصویری که از یک موس دارید؛ مانند یک موش است. اما طراحی برخی از موس های گیمینگ کاملا فرق دارند و دارای شکل های عجیبی هستند.

یک تفاوت دیگر که موس های گیمینگ دارند و برای گیمرها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ عملکرد سریع و دقیق است. موس های گیمینگ خیلی سریع تر دستوراتی که شما با آنها می دهید را انجام می دهند.

معرفی انواع بهترین موس گیمینگ

حالا که در بخش های قبلی تفاوت بین موس های گیمینگ و موس های معمولی را یاد گرفتید؛ بهتر است که به سراغ انواع موس های گیمینگ برویم تا تصمیم گیری برای خرید را راحت انجام دهیم.

موس گیمینگ آئولا مدل S20

وارد کننده محصولات آئولا یکی از شرکت هایی است که بهترین موس های گیمینگ شرکت آئولا را در ایران ارائه می دهد. شرکت آئولا از سال های طولانی یکی از بهترین شرکت ها در ساخت موس های گیمینگ بوده است.

این موس یکی از بهترین محصولات شرکت آئولا است که در ایران موجود می باشد. نوع رابط این موس با سیستم USB است که رایج ترین نوع ارتباط است و به شما کمک می کند که سرعت بیشتری در انجام دستورات داشته باشید.

حسگر این موس آئولا مدل S20 از نوع اپتیکال می باشد که خیلی حساس است و سرعت آن در پردازش دستورات بسیار بالا می باشد. وزن این موس 135 گرم است و باعث شده تا این موس گیمینگ آئولا خوش دست باشد.

نکته دیگری که باید درباره با موس گیمینگ آئولا بدانید این است که دارای 6 کلید است. این تعداد کلید نشان دهنده این است که می تواند به گیمر در هنگام بازی کمک کرده تا خیلی کارها را سریع تر انجام دهد.

همچنین محدوده دقت این موس بین 1600 تا 3200 می باشد که این عدد به گیمرها می تواند کمک بسیار زیادی کند.

موس گیمینگ آئولا مدل S20

موس گیمینگ انزو مدل MG-200

موس گیمینگ دیگر موسی است که می تواند به شما در گیم ها کمک بسیار زیادی کند. این موس توسط وارد کننده محصولات انزو به ایران وارد شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

اولین نکته که درباره با این موس گیمینگ انزو با مدل MG-200 می خواهیم به شما بگوییم دباره با وزن این موس است. وزن این موس حدود 131 گرم است که از موس گیمینگ آئولا 4 گرم سبک تر می باشد.

رابط این موس مانند برترین موس گیمینگ آئولا USB بوده و حسگر آن نیز اپتیکال می باشد. اما فرق مهم بین این موس با موس گیمینگ آئولا دقت آن می باشد. دقت این موس بین 800 تا 1600 می باشد که اگر نگاهی به بررسی موس گیمینگ آئولا بیاندازید خواهید دید که خیلی کمتر از دقت موس آئولا است.

موس گیمینگ انزو مدل MG-200

کلام آخر درباره با بهترین موس گیمینگ

شما در این مقاله با بهترین موس گیمینگ آشنا شدید و همچنین توانستید تفاوت میان موس گیمینگ و معمولی را بدانید. از اینکه با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من