slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

راهنمای جامع بهترین کیبورد گیمینگ

اگر شما یک گیمر هستید، طبیعتا نیاز مبرمی به یک کیبورد گیمینگ دارید تا بتوانید لذت بیشتر و تجربه بهتری از بازی‌ها داشته باشید. بهترین کیبورد گیمینگ جهان را می‌توان در میان محصولات کمپانی‌های معتبر the great asia afrika lembang ریزر و رد دراگون جستجو کرد. تجهیزات و ابزاراتی مثل موس و کیبورد (صفحه کلید) همواره در معرض استهلاک هستند. دلیل این استهلاک نیز استفاده مستمر به صورت روزانه و طولانی مدت از آن‌هاست.  اما جدای از فاکتور قیمت، برای خرید صفحه کلید یا همان کیبورد گیمینگ slot server thailand معیارهای مهم دیگری را نیز باید در نظر بگیرید.
کیبوردهای مکانیکال، به دلیل پیچیدگی‌هایی که در طراحی و البته قیمت نسبتا بالایی دارند، برای مدتی جای خود را به کیبوردهای غشایی دادند. اما لازم به ذکر است که perguruan tinggi swasta di lampung با توسعه و پیشرفت صنعت گیم، کیبوردهای مکانیکال جایگاه خود را پس گرفتند. هم اکنون کیبوردهای مکانیکال با قیمتی depo 50 bonus 50 بسیار مناسب‌تر نسبت به امکانات و ویژگی‌های خود در دسترس عموم مردم قرار دارند. 

بهترین کیبورد گیمینگ 
مشاهده محصولات آئولا
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
پرشین گلف

ویژگی‌های بهترین کیبورد گیمینگ

اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های بهترین کیبورد گیمینگ سخنی به میان آوریم، بایستی بگوییم که کیفیت ساخت و استحکام بالا مهمترین ویژگی است. اکثر صفحه کلیدهای مخصوص گیم و بازی در راستای حفظ دقت بالاتر در تجربه‌ بازی از نوع کیبوردهای مکانیکال هستند.
این صفحه کلیدها که مخصوص انجام بازی‌های کامپیوتری هستند ویژگی‌های دیگری نیز دارند که باید به آنها دقت کنید. این گونه کیبوردها بایستی قابلیت برنامه‌ ریزی و شخصی سازی داشته باشند. البته گفتنی است که سوییچ‌های آن‌ها باید قابل تعویض باشند و به سادگی بتوان آنها را تعمیر کرد. مورد دیگری که باید به آنها اشاره کرد این است که این گونه کیبوردها، سرعت و دقت تایپینگ بالایی دارند.این موارد را حتی وارد کننده محصولات enzo هم ابتدا مورد بررسی قرار خواهد داد تا بتواند بهترین ها را به کشور وارد کند. نکته دیگری که همه شما از آن مطلع هستید این است که، این کیبوردها به طور معمول دارای سیم و نورپردازی به صورت RGB هستند.
ما به عنوان وارد کننده محصولات آئولا قصد داریم که برخی از “بهترین کیبورد گیمینگ” را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های بهترین کیبورد گیمینگ

چند نمونه از کیبورد های گیمینگ

کیبورد گیمینگRedragon K576

اگر بخواهیم لیستی از بهترین برندهای سازنده‌ی کیبورد مکانیکال را تهیه کنیم، حتما نام رددارگون در این فهرست حضور خواهد داشت. این کمپانی با سرعتی بسیار بالا توانست توجه زیادی از گیمرها و حتی مردم عادی را به طرفداران خود تبدیل کند. دلیل این محبوبیت، کیفیت بالای محصولات این شرکت در عین قیمت بسیار پایین آن است. ما به عنوان وارد کننده محصولات aula قصد داریم راهنمای دقیقی برای خرید صفحه کلیدهای مناسب گیم، ارائه کنیم.
اگر به دنبال بهترین کیبورد گیمینگ با محدوده قیمتی زیر 1 میلیون تومن هستید، مسلما گزینه‌ای بهتر از کیبورد گیمینگRedragon K576 نخواهید داشت. در این بازه قیمتی، واقعا کیبورد گیمینگ بسیار فوق العاده‌ای را نمی‌توانید، بخرید.
این کیبورد جذاب 900 گرمی و پلاستیکی، به سوییچ‌هایی از برند Cherry MX و رنگ آبی مجهز است. سوییچ‌های آن صدای جذاب تکتایل را تولید می‌کنند و عمری در حدود تا ۵۰ میلیون کلیک خواهند داشت. Redragon K576، دکمه‌های نام‌پد (Numpad) ندارد اما دارای نورپردازی RGB می‌باشد.

کیبورد-گیمینگRedragon-K576-1

کیبورد گیمینگ Razer Cynosa Lite

در ادامه معرفی بهترین کیبورد گیمینگ، به کیبورد گیمینگ Razer Cynosa Lite می‌رسیم. ما که فروش عمده پارتی باکس انزو را به عهده داریم، بایستی بگوییم که برند ریزر (Razer) یکی از بهترین برندهای قطعات کامپیوتری است. این برند محصولات با کیفیت اما لوکسی را تولید می‌کند، به همین دلیل قیمت محصولات این برند نسبتا بالاست.
کیبورد گیمینگ ریزرCynosa Lite قیمتی در حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان دارد. در این بازه قیمتی شما می‌توانید کیبوردهایی از سایر ‌برند‌ها و با امکانات بیشتری تهیه کنید. اما شاید شما هم مشتاق باشید تجهیزات خود را از این نوع برند ست کنید. شاید بتوان گفت که دلیل اصلی قیمت پایین این محصول و نقطه ضعف بزرگ آن ممبران یا غشایی بودن آن است. همان طور که ذکر شد این کیبورد گیمینگ از نوع ممبران است. همین امر دلیل تولید صدای بسیار کم توسط این کیبورد است. اگر چه شاید این صدای کم برای عده‌ای خوشایند باشد، اما حس تایپ با یک کیبود مکانیکی را به شما منتقل نخواهد کرد. این کیبورد که بهترین کیبورد گیمینگ در بازه قیمتی 1 الی 1 و نیم میلیون تومان است 900 گرم وزن دارد. البته مثل اکثیر کیبوردهای گیمینگ دارای نورپردازی RGB اما از نوع تک Zone است.

کیبورد گیمینگ Razer Cynosa Lite

کیبورد مکانیکال
Redragon DragonBorn K630

کیبورد مکانیکالRedragonDragonBorn K630 نیز جز دسته بهترین کیبورد گیمینگ است. به جرات می‌توان گفت که کمپانی رددراگون هنگام ساخت این کیبورد، نیاز همه کاربران را در نظر گرفته است. ویژگی که این صفحه کلید را از رقبای خود متمایز می‌کند این است که، کابل تایپ C آن قابلیت جدا سازی دارد.
محدوده قیمتی این صفحه کلید حداکثر ۲ میلیون تومان است. جنس شاسی کیبورد، نوعی پلاستیک است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این کیبورد ۵۵۰ گرمی را می‌توان یکی از قابل حمل‌ترین کیبورد‌های گیمینگ جهان نامید. نورپردازی RGB با قابلیت برنامه‌ریزی نیز باعث شده از لحاظ زیبایی نیز چیزی کم نداشته باشد. قابلیت ماکروپذیری این صفحه کلید 60 درصدی باعث می‌شود که بتوانید برای هر دکمه یک وظیفه خاص در نظر بگیرید.

کیبورد-مکانیکالRedragonDragonBorn-K630-1

کیبورد گیمینگ TUF Gaming K5

کیبورد گیمینگ TUF Gaming K5 نیز در لیست بهترین کیبورد گیمینگ قرار می‌گیرد. این صفحه کلید توسط کمپانی محبوب ایسوس طراحی و تولید می‏‌شود. ایسوس که سابقه‌ای طولانی و قدرت بسیاری در تولید قطعات سخت افزاری دارد یک کیبورد بسیار عالی تولید کرده است. ما که عاملیت فروش عمده awei را به عهده داریم، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر خرید، در ابتدا مشخصات مختلف کیبوردهایی که می‌توانند برای شما مناسب باشند را در نظر بگیرید.
کیبورد گیمینگ TUF Gaming K5 را یکی از ارزان‌ترین کیبورد‌های گیمینگ ایسوس می‌دانند. این محصول قیمتی در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان دارد. پلاستیک فوق العاده‌ای در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته که بسیار مقاوم است. بایستی بدانید که این کیبود ضد آب است و دارای کلیدهای قابل برنامه ریزی هستند. سوییچ‌های این صفحه کلید از نوع ممبران است اما به نحوی طراحی شده که شما بتوانید حس کیبور مکانیکال را دریافت کنید.
آنتی گوستینگ (Anti-ghosting)، دیگر ویژگی این محصول جذاب ایسوس است. کیبورد گیمینگ TUF Gaming K5 از نورپردازی جذابی برخوردار است که از طریق برنامه‎‌های ویندوزی قابل برنامه ریزی است.

کیبورد گیمینگ TUF Gaming K5

سخن پایانی درباره کیبورد های گیمینگ

در این مقاله سعی شد که در کنار معرفی ویژگی‌های بهترین کیبورد گیمینگ، چند صفحه کلید با مشخصات مختلف نیز معرفی کنیم. بسیاری از افراد محدودیتی از بابت قیمت ندارند و با خیالی راحت دست به خرید انواع لوازم و تجهیزات کامپیوتری می‌زنند. سپس هر کدام را جدا جدا و با هم مقایسه کنید و انتها ارزش خرید آن را بررسی کنید. پرشین گلف بهترین وارد کننده محصولات انزو در ایران است و برای خرید محصولات این برند می‌توانید روی ما حساب کنید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من