slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

blog

بررسی تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی

وقتی از افراد مختلف درمورد تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی سوال می پرسید تنها به ظاهر آن اشاره می کنند اما موارد بسیار مهم دیگری در این مابین وجود دارند. تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی باعث می‌شود تا کاربر بتواند بدون محدودیت و با توجه به نیاز و کاربرد خود از کیبوردهای گوناگون در برندهای متفاوتی استفاده کند. این فروشگاه اینترنتی(پرشین گلف) از جمله فروشگاه‌های معتبر برای فروش غیر حضوری محصولات این‌چنینی است که توانسته در این زمینه حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. به هر حال آن دسته از افرادی که در زمینه طراحی سایت، انجام بازی‌های کامپیوتری و حتی تایپ فعالیتی دارند، شیوه فعالیت آن‌ها را کیبورد تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بررسی تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی​
مشاهده محصولات آئولا
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
پرشین گلف

تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی

قابلیتی مانند قابلیت NKRO توانسته یکی از انواع تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی را به وجود آورد. می‌توان گفت برای همزمان فشار دادن چندین دکمه جهت انجام یک سری کارهای خاص، این قابلیت می‌تواند یک قابلیت حائز اهمیت به شمار آید.

در میان این همه تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی، معمولاً در کیبوردهای معمولی تنها برخی از کلیدهای خاص را به صورت همزمان می‌توان فشار داد. در صورتی که قابلیت NKRO برای کیبوردها باعث می‌شود تا به صورت مستقل بتوان از کلیدهای گوناگون استفاده کرد. معمولاً کلید را در کیبوردهای معمولی به صورت همزمان می‌توان فشار داد، اما در کیبوردهای گیمینگ برای کاربری‌های گوناگون چندین کلید را می‌توان به راحتی کاربر بفشارد و از این قابلیت برای شرایط مختلف بازی استفاده کند. محدودیت خاصی در این شرایط برای کاربر به وجود نمی‌آید و این موضوع یکی از دلایلی است که فروش عمده awei توانسته برای فروش کیبوردهای گیمینگ خود در سایت پرشین گلف مورد توجه و بررسی قرار دهد.  

تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی​

انواع تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی

کیفیت و دوام

کیفیت تولید کیبوردهای گیمینگ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های است که پرشین گلف نماینده فروش عمده کیبورد و فروش عمده پارتی باکس انزو در هنگام فروش کیبوردهای گیمینگ به آن توجه می‌کند. به هر حال این نوع کیبورد به دلیل نوع کارایی خود در معرض خرابی بیشتری قرار دارد و به همین دلیل، باید به گونه‌ای طراحی شود که در طولانی مدت دوام استحکام خود را به نحو احسن حفظ کند.

 برندهای گوناگونی در حال حاضر به تولید انواع کیبورد های گیمینگ می‌پردازند که شما می توانید در سایت پرشین گلف نسبت به کیفیت و انتخاب بهترین برند برای استفاده از انواع کیبوردهای گیمینگ با دوام و استحکام بیشتری نسبت به کیبوردهای معمولی مطمئن باشید.

کیفیت و دوام​ کیبورد

کلیدهای قابل برنامه ‌ریزی/ماکرو

یکی دیگر از تفاوت‌های کلیدی که پرشین گلف به عنوان وارد کننده محصولات انزو به آن اشاره دارد، تفاوت در وجود کلیدهای ماکرو و یا کلید‌های قابل برنامه‌ریزی است. به هرحال گیمر در هنگام بازی با شرایطی روبه‌رو می‌شود که تنظیمات خاصی را بازی مورد نظر می‌طلبد که این کلید‌ها بسیار به کار می‌آیند. کلیدهای ماکرو از جمله کلید‌هایی هستند که قابلیت‌برنامه ریزی داشته و به راحتی می‌توانند دستورهای پیچیده‌ای را به مرحله اجرا برسانند. به هر حال این تفاوت را نمی‌توان یک تفاوت ساده برای کیبوردهای معمولی و گیمینگ در نظر بگیریم.

نحوه تایپ کردن

 می‌توان گفت یکی‌دیگر از تفاوت‌های اصلی که وارد کننده محصولات آئولا در هنگام معرفی کیبوردهای گیمینگ و معمولی به آن توجه می‌کند، تجربه تایپ کردن با این نوع کیبوردها است. کلیدهای کیبورد گیمینگ مکانیکی سبک بوده و به خاطر مسافت کوتاه خود تایپ کردن را بسیار آسان جلوه می‌دهد. به همین دلیل، کاربر لازم نیست تا لحظه آخر کلیدهای موردنظر را فشار دهد.

 همچنین با توجه به نوع سوئیچ صدای آزار دهنده‌ای برای فشار روی کلیدها به وجود نخواهد آمد و به همین علت، یکی از دلایل محبوبیت کیبوردهای گیمینگ مکانیکی برای تایپیست‌ها کاهش آلودگی صوتی به حساب می‌آید.

 معمولاً در هنگام استفاده از کیبوردهای معمولی به‌ خاطر فشاری که کاربر باید روی کلیدها اعمال کند، صدای آزار دهنده‌ای به گوش می‌رسد و همین امر می‌تواند کاربر را از تایپ کردن دلسرد کند. پس می‌توان گفت این موارد خود جزء تفاوت‌های اصلی برای استفاده از 2 کیبورد گیمینگ و عادی به شمار می‌آیند.

طراحی

شکل ظاهری و نوع طراحی نیز در “تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی”، پرشین گلف را همیشه با شرایط متفاوتی برای فروش رو‌به‌رو می‌کند. معمولاً کیبوردهای گیمینگ شکل ظاهری خاص خود را حفظ می‌کنند که شکل ظاهری با نورپردازی قابل توجه خود می‌تواند گیمر را برای هیجان بازی ترغیب کند. در این شرایط طراحی همیشه می‌تواند تاثیر واضحی روی فروش یک محصول بگذارد که عدمتاً برای تولید کیبوردهای گیمینگ همیشه از طراحی و قابلیتهای نورپردازی متفاوتی تولید کنندگان می‌توانند استفاده کنند.

طراحی کیبورد گیمینگ

قیمت

اما یکی دیگر از تفاوت‌هایی که می‌تواند پرشین گلف را با شرایط خاصی برای فروش کیبورد گیمینگ و عادی روبه‌رو کند، قیمت کیبورد مورد نظر است. با توجه به قابلیت‌های گفته شده و مزایایی که برای کیبورد‌های گیمینگ بیان کرده‌ایم، صد درصد قیمت کیبوردهای معمولی نسبت به کیبوردهای گیمینگ بسیار پایین‌تر است.

 به همین دلیل، ارزیابی بودجه یکی از مهم‌ترین مواردی است که کاربر در هنگام خرید هرنوع کیبورد باید به آن توجه کند. البته برخی از برندها به خاطر سابقه برند خود ممکن است قیمت بالاتری را برآورد کنند، اما با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که برای کیبورد های گیمینگ و معمولی می‌توان در نظر گرفت، مشتریان عزیز می‌توانند فروشگاه اینترنتی پرشین گلف را یک فروشگاه عالی برای خرید غیرحضوری انواع کیبورد با قیمتی مناسب در کم‌ترین زمان ممکن در نظر بگیرند.  

 کیفیت با قیمت 2 مقوله کاملاً مرتبط با یکدیگر هستند و به همین دلیل، مشتری در هنگام انتخاب یک کیبورد مناسب و کاربردی در طولانی مدت، بهتر است به کیفیت ساخت آن نسبت به قیمت توجه بیشتری نشان دهد. این‌چنین تجربه یک خرید مقرون به صرفه را خواهد داشت. متأسفانه برخی از مشتریان تصور می‌کنند که قیمت پایین و ارزان یعنی یک برگ برنده، در صورتی‌که در اصل برگ برنده واقعی کیفیت محصول مورد نظر برای استفاده و کاربرد در دراز مدت بدون مشکل خاصی است.

سخن پایانی

به صورت مختصر ولی بسیار مفید به تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی پرداخته‌ایم. امروزه بسیاری از افراد به جزء گیمرها از کیبوردهای گیمینگ و خصوصاً مکانیکی آن استقبال می‌کنند؛ چرا که بهترین گزینه برای بسیاری از فعالیت‌های کامپیوتری است و می‌تواند سرعت پاسخگویی بالایی داشته باشد که در این بین، توصیه ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی پرشین گلف است. این فروشگاه با سابقه بالای خود توانسته جزء فروشگاه‌های معتبر برای خرید آنلاین و غیر حضوری انواع لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار آید. به هر حال خرید بدون واسطه خود به پرداخت قیمت واقعی محصول مشتری را ترغیب می‌کند.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من