slot88
فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

اسپیکر پارتی چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپیکر پارتی چیست؟ یکی از سوالاتی که این روزها به طور مکرر از ما پرسیده می شود این است که اسپیکر پارتی چیست؟ قطعا تا الان با تجهیزاتی که صدا را انتقال می دهند آشنا شده اید. ساده ترین نوع این تجهیزات، بلندگوهای گوشی هایمان هستند که به نوعی صدا را انتقال می دهند.اما به پیشرفت و توسعه، کم کم نیازهای مردم بیشتر شد و به جایی رسید که افراد نیاز به پخش کننده های قوی داشتند تا بتوانند صدا را با ولوم بالاتر و همچنین باکیفیت تر گوش دهند. اسپیکر پارتی ها نوع پیشرفته و گسترده ای از پخش کننده های صدا هستند که با استفاده از آنها می توانید صدا را با قدرت و کیفیت بسیار بالاتری گوش کنید. ما در این مقاله می خواهیم شما را با اسپیکر پارتی چیست ، معروف ترین مدل های اسپیکر پارتی و… آشنا کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

اسپیکر پارتی چیست و چه کاربردی دارد؟
فروش عمده پارتی باکس انزو
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید درباره فروش عمده پارتی باکس انزو کلیک کنید.
پرشین گلف

اسپیکر پارتی چیست و چه امکاناتی دارد؟

در اولین بخش از این مقاله می خواهیم به سوال اسپیکر پارتی چیست پاسخ داده و سپس درباره نحوه کارکرد اسپیکر پارتی صحبت کنیم. در ادامه به سراغ امکانات این محصول فوق العاده خواهیم رفت. اسپیکر پارتی ها، پخش کننده های بسیار قوی هستند که می توانند امواج صدا را به قدرت بسیار زیادی پخش کنند. این وسیله یک ورودی صدا دارد. برای مثال شما می توانید موسیقی و یا فایل صوتی که قصد پخش آن را دارید، به اسپیکر پارتی متصل کرده و سپس پخش کنید. این ورودی صدا برای ارتباط بین اسپیکر و فایل صوتی است.

اسپیکر پارتی چیست و چه امکاناتی دارد؟

انواع اسپیکر پارتی چیست؟

امروزه با توجه به رقابتی که در بازار های تکنولوژی موجود است ،برند های زیادی قصد دارن تا با محصولات جدیدی که ارائه میکنند توجه عموم رو جلب کنند، این محصولات در مدل های مختلفی دسته بندی شده و همچنین برند های موفقی در این زمینه دیده میشوند مانند برند انزو که با فروش عمده پارتی باکس انزو توانسته تا در بین رقبای سر سخت خود دیده شود و موفقیت کسب کند.

اسپیکر پارتی باکس

اسپیکر پارتی انواع مختلفی دارد اما از بین این انواع، دو نوع آن بسیار رایج و مهم هستند. اولین نوع، اسپیکر پارتی باکس است. قطعا وقتی در مجالس کوچکی مانند عروسی حضور دارید، اسپیکرهای قدرتمندی را مشاهده می کنید که در اطراف قرار داده شده است و صدا را با قدرت و کیفیت زیادی پخش می کند. این نوع، اسپیکر پارتی باکس نام دارد.

مزایا اسپیکر پارتی باکس

یکی از بهترین مزایای این نوع اسپیکر، قابلیت متصل شدن با بلوتوث و همچنین حافظه داخلی (مموری) است. شما می توانید حتی با گوشیتان به این اسپیکرها متصل شده و فایل صوتی مورد نظر خود را پخش کنید.

اسپیکر پارتی چمدانی

دومین نوع اسپیکر پارتی، به اسپیکر پارتی چمدانی معروف است. شاید برایتان جالب باشد که کاربردهای این وسیله را بدانید و بفهمید دقیقا در چه جاهایی از این اسپیکر استفاده می شود؟ برای پاسخ در راستای این سوال باید بگوییم که اسپیکر پارتی چمدانی در جاهایی مثل همایش های بسیار بزرگ، کنسرت ها و… استفاده می شود. وقتی در یک سالن بزرگ تعداد بسیار زیادی نفر وجود داشته باشد، معمولا برای پخش فایل صوتی از این نوع اسپیکر استفاده می شود.

مزایا اسپیکر پارتی چمدان

اما جالب است مزایای این اسپیکرها را بدانید. اولین و یا مهم ترین مزیت این اسپیکرها این است که تعداد زیادی از این اسپیکرها می توانند به یک منبع صوتی متصل شده و یک فایل صوتی را همزمان پخش کنند. برای مثال در کنسرت های خوانندگان، اتصال اسپیکرها با هم و همچنین پیروی کردن از یک منبع صوتی بسیار مهم است. همچنین می توانید برای اتصال به این اسپیکرها از بلوتوث و مموری استفاده کنید.

بررسی مهم ترین برند های اسپیکر پارتی

در این بخش می خواهیم مهم ترین برندهای اسپیکر پارتی را با شما بررسی کنیم تا اگر قصد خرید داشته باشید، بتوانید بهترین ها را تشخیص داده و انتخاب درستی داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر به دنبال محصولات با کیفیت برند های معروف دیگر از قبیل awei و aula هستید به فروشگاه اینترنتی پرشین گلف سر بزنید! پرشین گلف پیشرو و وارد کننده محصولات آئولا و فروش عمده awei می باشد.

اسپیکر پارتی جی بی ال

هر ساله وارد کننده محصولات انزو و جی بی ال، بیشتر مدل های این برندها را وارد ایران می کنند که می توان گفت این برندها جزء بهترین برندهای اسپیکر پارتی هستند. تعداد بسیار زیادی از شما پرسیدید که مقرون به صرفه ترین و همچنین باکیفیت ترین اسپیکر پارتی چیست؟ برای پاسخ به این سوال نیز ما دو برند و دو مدل از این برندها را انتخاب کردیم تا به شما معرفی کنیم. در برند جی بی ال، مدل JBL partybox 320 یکی از مقرون به صرفه ترین و همچنین باکیفیت ترین گزینه ها برای خرید است. این مدل تقریبا وزنی حدود 19 کیلو گرم دارد. برای شارژ باتری این اسپیکر باید 3 ساعت زمان بدهید. پس از 3 ساعت شارژ شما می توانید 15 ساعت از آن استفاده کنید. همچنین این مورد دارای خروجی صدا بالایی است و همچنین از کیفیت صدای مناسبی برخوردار می باشد.

اسپیکر jbl

اسپیکر پارتی هیسکا

دومین اسپیکر پارتی از برند هیسکا است. این برند نیز جزء بهترین برندهایی است که هر ساله محصولات باکیفیتی را تولید می کند. اما اگر به دنبال یک مدل به صرفه و باکیفیت هستید، ما به شما اسپیکر پارتی هیسکا مدل HISKA patybox 1004 را پیشنهاد می کنیم. این مدل با توجه به قیمتش، امکانات بسیار زیادی دارد و شما قطعا از این خرید راضی خواهی بود. این اسپیکر حدود 2 یا 3 ساعت زمان برای شارژ نیاز دارد و می توانید حدودا نصف روز از این اسپیکر استفاده کنید. البته جدا از همه اینها، اسپیکرهای برند ائولا هرساله توسط وارد کننده aula وارد ایران می شود که کیفیت بی نظیری دارند.

کلام پایانی درباره اسپیکر پارتی چیست

این مقاله درباره اسپیکر پارتی بود و شما با بیشتر نکات درباره این محصول آشنا شدید. شما یاد گرفتید که اسپیکر پارتی چیست، چه امکاناتی دارد، انواع “اسپیکر پارتی چیست” و همچنین برای خرید اسپیکر بارتی به چه برندهایی می توان اعتماد کرد. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بوده اید کمال تشکر را داریم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من